نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی در 40 سالی که از عمر انقلاب گذشته کارنامه درخشانی از خود به نمایش گذاشته است.

 نیروی انتظامی کارنامه درخشانی از خود به نمایش گذاشته استبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیدقاسم جاسمی در مراسم غباروبی مزار شهدا که به مناسبت آغاز هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: سبزپوشان ناجا با اقدامات موثر خود در حوزه های مختلف نام نیکی از خود به جا گذاشته و مورد احترام و تکریم افراد جامعه قرار دارند.
وی با بیان اینکه اهمیت حضور پلیس در جامعه بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: امروز شاهد امنیتی پایدار در سطح جامعه هستیم، امنیتی که بدون شک مرهون تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس هستیم.

جاسمی ادامه داد: انجام درست وظایف محوله، برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی، مجرمان و تبهکاران، همراهی با مردم و تلاش صادقانه باعث شده که پلیس در جامعه به چهره ای محبوب تبدیل شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از سخنانش، حفظ شان و منزلت پلیس را وظیفه تمامی مسئولان و مردم برشمرد و افزود: هر قدر به پلیس و کارکنان شریف و کم توقع آن بها دهیم در واقع به افزایش امنیت جامعه خود کمک کرده ایم.

وی همچنین به دیدار اخیر خود با سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح اشاره و اظهار داشت: در این دیدار که چند نفر دیگر از نمایندگان استان نیز حضور داشتند بر حفظ شان و جایگاه کارکنان نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی تاکید شد.
جاسمی در پایان با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا، از تلاش ها و زحمات شبانه روزی کارکنان انتظامی قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تصمیمات جدید ستادکل نیروهای مسلح و دولت شاهد بهبود وضعیت معیشتی کارکنان پلیس باشیم.

 

تعامل پليس با دستگاه قضائی در گیلانغرب 

 


فرمانده انتظامی گیلانغرب گفت : تعامل پلیس با دستگاه قضائی می تواند فضا را بیش از پیش برای مجرمان ناامن کند. 

سرهنگ "علی عزیزیان" در دیدار با دادستان بخش گواور اظهار داشت: رمز موفقیت در انجام ماموریت ها تعامل بین پلیس و مراجع قضائی است.
وی ادامه داد: تمام تلاش پلیس برخورد قاطعانه با مجرمان و ناامن کردن فضا برای آن هاست که خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.
سرهنگ عزیزیان همچنین دستگاه قضائی را پشتیبانی مستحکم برای ماموران نیروی انتظامی دانست و ابراز امیدواری کرد با افزایش تعامل امنیت پایدارتری رقم بخورد.
در این دیدار همچنین "نورالدین صفری" دادستان بخش گواور نیز از آمادگی دستگاه قضائی برای هر گونه تعامل با ماموران پلیس خبر داد و گفت: هر قدر این تعامل بیشتر باشد امنیت مضاعفتری نیز بر جامعه حاکم خواهد بود.
وی تصریح کرد: امروز به خاطر حضور مقتدرانه پلیس و برخورد قاطعانه دستگاه قضائی امنیت خوبی در شهرستان گیلانغرب حکمفرماست.


 
کشف 270میلیون ریال چای قاچاق در کرمانشاه 

 

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف مقدار زیادی چای قاچاق به ارزش 270 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

 سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: ماموران کلانتری در حین گشت زنی به شخصی که در حال جابجایی مقداری کارتن حاوی کالا بود مشکوک و آن ها را مورد بازرسی قرار دادند.
وی افزود: پس از بازرسی از کارتن ها ماموران موفق به کشف 340کیلوگرم چای قاچاق که فاقد هر گونه مجوز بود، شدند.
سرهنگ براری ادامه داد: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به 270 میلیون ریال می رسد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآوری کرد: کالای قاچاق کشف شده جهت تعیین تکلیف به اداره تعزیرات استان تحویل و متهم نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. 
وی در پایان از برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق خبر داد و افزود: ورود کالای قاچاق به کشور صدمات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصادی کشور وارد می کند به همین خاطر باید به صورت جدی به مقابله با آن پرداخت.


 
کشف 22 تن پوشاک و پتوی قاچاق در صحنه 

 

فرمانده انتظامی استان از کشف 22 تن کالای قاچاق شامل پوشاک و پتوی در شهرستان صحنه خبر داد. 

 سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان صحنه پس از اطلاع مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق قصد ورود به داخل شهرستان را دارد، مبادی ورودی را تحت کنترل قرار دادند.
وی ادامه داد: پس از مشاهده کامیون حامل کالای قاچاق، ماموران در فرصتی مناسب نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
سردار امان اللهی بیان کرد: در بازرسی از این کامیون 22 تن انواع پوشاک زنانه و مردانه و همچنین پتو کشف شد.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این محموله به 2 میلیارد و 500 میلیون ریال می رسد.
وی همچنین با اشاره به توقیف خودرو، از دستگیری 2 نفر در این رابطه و معرفی آن ها به دستگاه قضائی خبر داد.
سردار امان اللهی در پایان با تاکيد بر جديت پليس در مبارزه با قاچاقچيان، از مشارکت و همکاري خوب مردم با پليس قدرداني کرد


 
همایش پیاده روی و کوهنوردی کارکنان انتظامی کنگاور در هفته ناجا 

 

 همایش پیاده روی و کوه پیمایی کارکنان انتظامي شهرستان کنگاور به مناسبت هفته ناجا برگزار شد. 


 سرهنگ "عزیز الهیاری" ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: سلامت روانی و جسمانی و همچنین ایجاد نشاط برای کارکنان از اولویت های ناجا می باشد.
وی یادآور شد: با توجه به اینکه شغل پلیس از استرس بالایی برخوردار است لذا کارکنان باید نسبت به ورزش و کوهنوردی مستمر عزمی راسخ داشته باشند و ورزش را به عنوان یکی از برنامه های ضروری زندگی خود و خانواده خود قرار دهند.
سرهنگ الهیاری تصریح کرد: برپایی چنین برنامه هایی همواره با استقبال کارکنان روبرو بوده است.

 


 
دستگیری 26 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر در کرمانشاه 

 

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری 26 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر در کرمانشاه خبر داد. 

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده در جاده قدیم مسکن، خیابان های نرگس و لاله شمالی، محله حکمت آباد و بوستان های شرقی و غربی طاقبستان انجام شد.
وی ادامه داد: این طرح در راستاي برخورد با خرده فروشان و توزيع كنندگان مواد مخدر در اين طرح با محوريت پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مركز استان و با همکاری کلانتری 22 ظفر و یگان امداد و كلانتري 19 طافبستان به مرحله اجراء درآمد.
سرهنگ دلیری افزود: در این طرح 16 نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر به همراه 10 نفر از معتادان متجاهر نیز دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر یاداوری کرد: در این طرح همچنین مقداری مواد مخدر و تعدادی از الات و ادوات مصرف کشف شد.
وی در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست که اگر اطلاعی از فعالیت توزیع کنندکان مواد مخدر و معتادان متجاهر دارند پلیس را از طریق سامانه 128 درجریان بگذارند.
 



مزار شهدای کرمانشاه غبارروبی و عطرافشانی شد 

 

در آستانه فرا رسیدن هفته ناجا، مزار شهدای شهر کرمانشاه با حضور مسئولان، فرماندهان و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران غبارروبی و عطرافشانی شد. 

در این مراسم معنوی حاضران با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی داشتند.
غبار رروبی و عطرافشانی مزار شهدای نیروی انتظامی از دیگر برنامه های اجرا شده بود.
سیدقاسم جاسمی و احمد صفری نمایندگان مردم کرمانشاه و شهاب نادری نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه، حجت الاسلام عسکری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان، سردار پاکباز فرمانده مرزبانی استان و سردار محمدی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از جمله مسئولان حضار در این مراسم بودند.
در مراسم غبار روبی مزار شهدا همچنین فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان نیز حضور داشتند و با شهدای والامقام تجدید عهد و پیمان کردند.
 

 

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.