لیبروی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: برابر حریفان مان در بازی‌های پارا آسیایی بهترین بازی را انجام خواهیم داد، چون خوب بازی کردن، احترام گذاشتن به رقیب است.

صالحی: خوب بازی کردن، احترام گذاشتن به حریف استرمضان صالحی لیبروی تیم ملی والیبال نشسته ایران در گفتگو با  خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: از اینکه در این بازی‌ها حضور داریم خدا را شکر می‌کنیم، اما آنچه در مورد دهکده بازی‌ها انتظار داشتیم، مهیا نشده است که امیدوارم تا روز آغاز مسابقات شرایط مناسب برای ورزشکاران فراهم شود.

او با اشاره به اهمیت بازی‌های پاراآسیایی و کسب موفقیت در این مسابقات گفت: در آسیا حریفی نداریم که باعث نگرانی ما شود، اما مقابل حریفان مان بهترین بازی را انجام خواهیم داد، چرا که خوب بازی کردن، احترام به حریف است.

لیبروی تیم ملی والیبال نشسته ایران از جایگاه والیبال نشسته ایران را حاصل تلاش‌های مربیان، کادر فنی و ورزشکاران عنوان کرد و افزود: امیدوارم شرایطی پیش نیاید که شرمنده مردم شویم و بتوانیم با پیروزی در این بازی‌ها دل مردم را شاد کنیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما تکرار قهرمانی در این بازی‌ها و در بلند مدت پارالمپیک توکیو است که امیدوارم دست پر از این مسابقات بازگردیم.

سومین دوره بازی‌های پار آسیایی به میزبانی شهر جاکارتا از ۱۴ تا ۲۲ مهرماه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: نعمتی محبوب‌ترین کماندار بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸

سوختگی ملی‌پوش تنیس روی میز و خط خوردن از کاروان بازی‌های پارآسیایی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از بازی‌های پارآسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار