جوانان ایرانی دشمنان انقلاب را ناکام کرده‌اند

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در طول سال‌ها، جوانان کشورمان تلاش دشمنان را برای ضربه زدن به انقلاب ناکام گذاشته اند.

جوانان ایرانی دشمنان انقلاب را ناکام کرده‌اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در رزمایش اقتدار عاشورایی افزود: انقلاب از آن جوانان است و آن‌ها رقم زننده آینده انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه جهان استکبار شکست عناصر اقتدارآفرین نظام را هدف گذاری کرده است، این عناصر را استقلال، نشاط اجتماعی، امنیت ملی و پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه‌های مختلف صنعتی، علمی، هسته‌ای و موشکی، خواند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: توطئه آمریکایی‌ها علیه ایران سرانجامی جز شکست ندارد و آرزوی چهل ساله آمریکا برای براندازی در ایران آرزوی محالی است.

 آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان در پنجشنبه، این رزمایش را نمایش آمادگی و حضور بسیجیان در عرصه‌های گوناگون برای دفاع از حریم انقلاب دانست.

وی همچنین به گلایه مردم از گرانی و کمبود برخی کالا‌ها اشاره کرد و افزود: حل این نگرانی‌ها تلاش بیشتر مسوولان برای کاهش قیمت‌ها و افزایش تولید را طلب می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: بازار ارز غیرقابل کنترل نیست و افزایش بی رویه قیمت ارز، مدیریت ناکارآمد این حوزه را نمایان می‌کند.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: اقتصاد کشور با ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند با مدیریت صحیح در برابر هر مشکلی توانمند باشد.

وی سپس با گرامیداشت ۱۶ مهر سی و یکمین سالروز حماسه نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج فارس و هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی منادی امنیت و آرامش کشور به عنوان رکن پیشرفت نظام است.

انتهای کلام/ک

امام جمعه بوشهر: اقتصاد توانمند می‌تواند در برابر مشکلات مقاومت کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.