امام جمعه موقت یاسوج گفت: جمهوری اسلامی ایران امنیت خود را با هیچ چیز معامله نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نمازضرورت وجود امنیت در ایران اسلامی جمعه این شهر با تسلیت سالروز شهادت، اما سجاد (ع) گفت: آن حضرت در بدترین شرایط ممکن رسالت خود را در تبلیغ دین انجام دادند و پیام رسان شایسته‌ای برای واقعه عاشورا بودند.

حجت الاسلام حسینی صدر با بیان اینکه آن حضرت ۳۷ سال شیعیان را هدایت کردند افزود: آن امام مدت زیادی بعد از عاشورا در قید حیات بودند و از شریعت آسمانی جدش دفاع کردند و از هیچ حرکت و اقدامی جهت دفاع از اسلام فروگذار نکردند.

وی در ادامه به مناسبت‌های مختلف هفته به خصوص هفته نیروی انتظامی اشاره کرد گفت: سالگرد شهادت سردار حسین همدانی شهید مدافع حرم را به همه مردم ایران تسلیت می‌گویم.

امام جمعه شهر یاسوج به حادثه آتش سوزی هفته اخیر در جمعه بازار یاسوج اشاره کرد و افزود: آیا حتما باید حادثه‌ای رخ دهد تا دست به کار شویم، شورای شهر و شهردار وظیفه خود را انجام دهند.

حسینی‌صدر گفت: امنیت در هر نقطه‌ای از هر چیزی مهمتر است و این که ترقه‌ای در یک رژه اتفاق می‌افتد و جمهوری اسلامی موشک جواب می‌دهد به دلیل اهمیت امنیت است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که برای امنیت به کشور‌های منطقه هم نگاه می‌کنیم افزود: برای مثال اگر در کشور عراق امنیت باشد به نفع کشور‌های همسایه از جمله ایران است.

خطیب جمعه شهر یاسوج گفت: ایمان به خدا و اتصال به مردم مهم‌ترین شاخصه است و پلیس وقتی پشتوانه مردمی دارد در ماموریتش موفق خواهد شد به خصوص نیروی انتظامی که در نقطه به نقطه باید امنیت را برقرار کند.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به این که امروز نیروی انتظامی ما مقتدر و تحصیل کرده و آموزش دیده است افزود: آن‌ها در همه جا از جمله در مرز‌ها نقطه‌های آلوده ناامنی را پاک کرده‌اند.

وی به پیامد‌های تلافی موشکی سپاه اشاره کرد و گفت:  جمهوری اسلامی برای امنیت خود با هیچ چیزی معامله نمی‌کند.

 

انتهای پیام/ی

 

خطبه های نماز جمعه یاسوج

برچسب ها: سخن بزرگان ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.