باور خرافی یک راننده چینی موجب شد تا او بصورت اتفاقی ماشینش را به آتش بکشد.

باور خرافاتی راننده، حادثه آفرید! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راننده‌ای که برای ایمنی و در امان ماندن از چشم زخم اقدام به انجام یک عمل خرافی کرده بود نمی دانست تا چه اندازه عملش احمقانه است. این مرد چینی که هفته گذشته اقدام به سوزاندن مقداری عود در ماشینش کرده بود تصادفا ماشینش را به آتش کشید.

این مرد که اسم مستعارش "ژانگ" اعلام شده است پس از بردن چند تکه چوب عود به داخل ماشین ون کوچک خود اقدام به سوزاندن آن در کنار روکش گواهینامه خودروی خود کرد و سپس به خانه بازگشت. او پس از شرکت در یک فستیوال که در میانه پاییز در استان یونان چین برگزار شد دست به این اقدام احمقانه زد.

دقایقی پس از ترک خودرو ناگهان این ماشین غرق شعله های آتش شد و شاهدان عینی بلافاصله با آتش نشانی تماس گرفتند. اگرچه آتشنشانان موفق به مهار آتش شدند اما تقریبا تمام قسمت های خودروی این مرد در اثر آتش سوزی نابود شد. چند شاهد عینی از نزدیک شاهد آتش سوزی بودند. در ویدئویی که منتشر شده است این خودروی ون را در حالی که غرق شعله های آتش است و آتش نشانان را در حالی که در محل حضور می یابند نشان می دهد. پس از این حادثه این راننده به خبرنگاران گفت اصلا تصور نمی کرد که چند تکه چوب عود منجر به این خسارت شدید شود.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که چنین باورهای خرافی ای منجر به خسارات مالی شدید در چین می شود. در ماه ژوئن امسال نیز حادثه ای مشابه در منطقه یانگژوی استان جیانگسو چین خبرساز شد. راننده یک خودروی BMW که برای در امان ماندن از چشم زخم اقدام به عملی مشابه کرده بود ظرف 20 دقیقه خودروی 470000 یوانی( 73000 دلاری) خود را تبدیل به چند آهن پاره کرد.

انتهای پیام/

عمل خرافی راننده، ماشینش را به آهن پاره تبدیل کرد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.