چسبیدن دستمال توالت به کفش ترامپ حین سوار شدن بر هواپیما دستمایه طنز کاربران در شبکه های اجتماعی شد.

دستمال توالت ترامپ دستمایه طنز کاربران شد! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که از لحظه سوار شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بر یک فروند هواپیما در روز پنجشنبه تهیه شده تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه های اجتماعی بویژه توئیتر شده است. این ویدئو دونالد ترامپ را در حالی که یک تکه دستمال توالت به زیر کفش او چسبیده است در حال سوار شدن بر هواپیما نشان می دهد.

در این ویدئو رئیس جمهور آمریکا در حالی که در حال بالا رفتن از پله های یک هواپیما در فرودگاه بین‌المللی مینیاپولیس سنت پل است یک تکه دستمال توالت به کفش پای چپ او چسبیده و آویزان است. اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا این تکه کاغذ یک دستمال توالت بوده است یا خیر اما بیشتر کاربران شبکه های اجتماعی آن را یک دستمال توالت دانستند.

این صحنه جالب توسط دوربین های تلویزیونی و هنگامی که ترامپ در حال قدم زدن روی پله های هواپیما است و دستمال از کفش او آویزان است شکار شده است. در انتهای ویدئو هنگامی که ترامپ برای خداحافظی به عقب بر می گردد این دستمال از کفش او جدا می شود و به پایین سقوط می کند. این ویدئوی جالب تاکنون میلیون ها بیننده داشته است. انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی بویژه توئیتر با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران توئیتر در توئیتی نوشت : " لذت بردن از چیزهای کوچک در این روزها . این یکی از آن چیزهاست ."

گفتنی است؛ این ویدئو از دونالد ترامپ در حالی دستمایه طنز کاربران در شبکه های اجتماعی می شود که به نظر می رسد او چندان سابقه خوبی هنگام سوار شدن بر هواپیما ندارد. در ماه فوریه ویدئویی از ترامپ در حالی که موهایش در اثر شدت وزش باد در فرودگاه به شکل عجیبی در آمده بود تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی شده بود.

انتهای پیام/

چسبیدن دستمال ترامپ به کفش ترامپ سوژه رسانه ها شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
ولی خداییش از کارهاش کلی خندیدیم