سی وششمین همایش مدیران پزشکی قانونی کشور در اراک آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سی وششمین همایش همایش مدیران پزشکی قانونی سراسر کشور با حضور شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در دادگستری شهر اراک آغاز به کار کرد.

احمدشجاعی رئیس پزشکی قانونی کشور در این همایش با تبریک هفته نیروی انتظامی به کارکنان ناجا گفت: در بسیاری از جبهه‌ها نیروی انتظامی پیشقراول دفاع از انقلاب و امنیت بوده و هست.

شجاعی افزود: هر از چندگاهی مدیران پزشکی قانونی را به منظور بررسی برنامه‌ها مدیران مجموعه پزشکی قانونی را در قالب گردهم‌آیی دعوت می‌کنیم، شاید این سوال برای مخاطبان این دستگاه پیش بیاید که چنین گردهمایی‌هایی با این اوضاع و احوال ویژه کشور چه ضرورتی دارد.

وی اضافه کرد: برای اجرای این برنامه هزینه خاصی نشده و از تردد مهمانان تا حضورشان سعی شده از حداقل‌ها همچون بهره‌گیری از اتوبوس و سایر اقدامات برای کاهش هزینه‌ها استفاده شود.

رئیس پزشکی قانونی کشور ادامه داد: نتیجه این است که ما در همین میزان که در بحث اجرایی فعالیت داشته باشیم باید در حوزه برنامه‌ریزی فعال‌تر باشیم و در شرایط خاص تحریم و تنگنا‌های اقتصادی لازم است بررسی لازم برای برخورد با مشکلات را انجام دهیم.

آغاز همایش کشوری مدیران پزشکی قانونی در اراک

 انتهای پیام / ج

  سی وششمین همایش همایش مدیران پزشکی قانونی سراسر کشور در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.