سه میلیارد تومان اعتبار برای ساخت، تکمیل و تعمیر واحدهای مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شش ماه نخست امسال پرداخت شد .

مختار خزاعی مدیرتامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گزارشی از پرداخت اعتبارات مسکن به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه کرد.

وی گفت: اعتبارات مسکن در حوزه های احداث وخرید مسکن شهری وتعمیرات و بهسازی به میزان سه میلیارد تومان در نیمه نخست سال به مددجویان تحت حمایت تخصیص یافت.

خزاعی با بیان اینکه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از این میزان صرف مسکن شهری شده عنوان کرد: مددجویان تحت حمایت علاوه بر بهره مندی از تسهیلات بنیاد مسکن از کمک های بلاعوض کمیته امداد به میزان ۱۵میلیون تومان برای هر واحد برخوردار خواهند شد.

مدیرتامین مسکن و امورمهندسی ساختمان کمیته امداد کرمانشاه افزود: ساخت ۱۲۰ واحد روستایی آغاز شده که از این تعداد ۵۰ واحد تکمیل شده است.

وی بابیان اینکه طی شش ماه نخست سال قبل۱۰۲واحد مسکونی در روستا احداث شده گفت: مقایسه این دو دوره زمانی از افزایش ۱۵ درصدی ساخت مسکن روستایی حکایت دارد .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه گزارشی از پرداخت اعتبارات مسکن به مددجویان تحت حمایت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.