فیلم بازگشت اثر فیلمساز گیلانی به سی و یکمین دوره جشنواره فیلم سرزنده آلمان راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فیلم بازگشت جدیدترین اثر شهریار پورسیدیان، فیلمساز موفق گیلانی در سومین حضور بین‌المللی خود به سی و یکمین جشنواره بین‌المللی سرزنده آلمان راه یافت.
وی افزود: این جشنواره که محفلی برای حضور خبرنگاران و میهمانان صنعت و بازار فیلم است از ٢٥ آبان تا ٤ آذر امسال (١٦ تا ٢٥ نوامبر ۲۰۱۸) در شهر ویسبادن آلمان برگزار خواهد شد.
مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه این جشنواره مجالی برای اکران فیلم‌های مستقل و نوگراست گفت: سی و یکمین سالگرد تأسیس خود را با اکران فیلمی از میخائیل رد فیلمساز موفق و مطرح فیلیپینی جشن خواهد گرفت.
قاسم مصفا افزود: فیلم بازگشت اثر شهریار پورسیدیان روز چهارشنبه ۳۰ آبان‌امسال در ساعت ١٧:٣٠ در تماشاخانه مورنو شهر ویسبادن آلمان اکران خواهد شد.
وی گفت: این اثر پورسیدیان پیش از این برای حضور در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه هندوستان ۲۰۱۸ و برای حضور در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم دین امروز ایتالیا که از١٢ تا ١٩ مهر (٤ تا ١١ اکتبر ٢٠١٨) در تورنتو ایتالیا برگزار شده، انتخاب شده بود.
مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: فیلم کوتاه بازگشت داستان زندگی رحیم است که بعد از تحمل ٢٣ سال زندان به زادگاهش باز می‌گردد تا برادرش را ملاقات کند.
قاسم مصفا گفت:در این فیلم علی اصغر کهن‌قنبریان، مجید پتکی، مهرناز نوروزی و پرنا اصغری نقش آفرینی می‌کنند
وی با بیان اینکه این فیلم محصول انجمن سینمای جوانان ایران است تصریح کرد:از دیگر عوامل این فیلم مدیر فیلمبرداری: حمید مهرافروز، تدوین: شهریار پورسیدیان، تصحیح رنگ و نور: نیما دبیرزاده، صدابردار: جاوید حسینی، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، منشی صحنه و برنامه ریز: فریبا خرسند، مجری طرح: مهرداد محب علیزاده، موسیقی: سهند نیک نژاد، مدیر تولید: مهرزاد فکری، طراح صحنه: رسول دژاگاه، گریم: آرمین حسن زاده، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: شهریار پورسیدیان هستند.

 

انتهای پیام / ق

بازگشت اثر شهریار پورسیدیان به جشنواره بین‌المللی فیلم سرزنده آلمان راه یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.