میزان اشتغال زایی برای مددجویان شاهین دژ در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش داشته است.

فرهاد حبیبی، رئیس کمیته امداد شهرستان شاهین دژ در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت: در نیمه نخست سال جاری کمیته امداد شاهین دژ برای ۷۰ مددجوی تحت پوشش خود با تسهیلات بالغ بر ۴۷۰ میلیون تومان اشتغال زایی کرده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۵۲ درصد رشد داشته است.


حبیبی همچنین از ساخت ۱۱ مسکن شهری در نیمه نخست سالجاری برای مددجویان تحت پوشش خبر داد و افزود: برای ساخت واحد‌های مذکور ۵۶۶ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.


وی همچنین با اشاره به رشد ۲ درصدی پرداخت صدقه در نیمه نخست سال جاری، اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار شاهین دژ در شش ماه نخست سال جاری نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲ درصد رشد داشته است.


رئیس کمیته امداد شاهین دژ در ادامه با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به مددجویان شاهین دژ گفت: در نیمه نخست سال جاری پنج هزار و ۲۷۲ مددجوی شاهین دژ با ۳۳۰ میلیون تومان تسهیلات ارائه شده از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کرده اند.


حبیبی با یادآوری اهداف و برنامه‌های این نهاد در نیمسال دوم سال جاری، بیان کرد: ارتقای برنامه‌های امداد در جهت رسیدن به اهداف تحولی این نهاد، تسریع و بهبود خدمات رسانی به مددجویان شاهین دژ و افزایش در جذب کمک‌های مردم خیر شهرستان، از اهم برنامه‌ها و اهداف کمیته امداد شاهین دژ برای نیمه دوم امسال است.
انتهای پیام/ح


افزایش  ۲ درصدی پرداخت صدقه در شاهین دژ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.