نمایشگاه روزجهانی و هفته ملی کودک با حضور جمعی از مسئولان استان در مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیامک حجت الاسلامی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به نامگذاری 14 تا 20 مهر به نام هفته ملی کودک، گفت : امسال شعار این هفته "ما آینده را خواهیم ساخت" انتخاب شده است.

وی کودکان و والدین آنها رامخاطبان اصلی برنامه های هفته ملی کودک دانست و تصریح کرد: از امروز(شنبه) برنامه های هفته ملی کودک را با افتتاح نمایشگاه و مشارکت دستگاه های ذیربط در کرمانشاه آغاز خواهیم کرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی کودکان و افراد جامعه با حقوق، نیازها و خواسته های این گروه از جامعه و آموزش فرهنگی و هنری به کودکان عنوان کرد و افزود: در نمایشگاه امسال 10 دستگاه مختلف همچون آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، محیط زیست، فوریت های پزشکی و... مشارکت دارند.

وی تاکید کرد: هرکدام از این دستگاه ها در غرفه هایی به معرفی حوزه های فعالیت خود به کودکان می پردازند تا آنها با فعالیت های این دستگاه ها آشنا شوند.

حجت الاسلامی اضافه کرد: همچنین دراین نمایشگاه غرفه های قصه گویی، کاردستی، نمایش فیلم و خانه هنر و فناوری توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان راه اندازی شده است .

 

 

انتهای پیام/د

ما آینده را خواهیم ساخت

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، کانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.