تجاری سازی ۸ ایده در مرکز کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس

رئیس مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس گفت: هشت ایده نوآورانه در مرکز کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس تجاری سازی شده است.

تجاری سازی ۸ ایده در مرکز کارآفرینی دانشگاه خلیج فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر حسین شیرکانی افزود: این مرکز با هدف حمایت از ایده‌های نوآورانه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها پارسال تاسیس شد و تاکنون بیش از ۳۰ هسته نوآور در این مرکز پذیرش شده‌اند.

وی ادامه داد: هسته‌های پذیرش شده در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری اطلاعات، فناوری اطلاعات وارتباطات، کشاورزی، زیست فناوری، فنی و مهندسی و علوم انسانی در حال فعالیت هستند که از مجموع این هسته‎ها تاکنون ۸ ایده به مرحله تجاری سازی رسیده است.

رئیس مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس بیان کرد: دانشجویان ممکن است برای آینده شغلی خود ایده‌هایی داشته باشند، که به تنهایی نتوانند آن را دنبال کنند، یا با مسیر رسیدن به هدفشان آشنایی نداشته باشند، مرکز کارآفرینی و نوآوری جایی است که می‌توانند با دریافت آموزش، مشاوره و استفاده از حمایت‌های آن، گروه کاری خود را تشکیل دهند و شروع به تولید محصول و تجاری سازی آن کنند.

شیرکانی حمایت‌های این مرکز را حمایت مالی، اداری و پشتیبانی، خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی، خدمات مشاوره ای، خدمات اطلاع رسانی، تبلیغات و نمایشگاهی عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

پذیرش ۳۰ هسته نوآور در مرکز آفرینی دانشگاه خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.