عضو کمیسیون فرهنگی گفت: FATF یک دروغ بزرگ و تکرار لبخند دیپلماسی ژکوند است که در صورت تصویب کلاهی به مراتب گشادتر از برجام بر سر ملت ایران خواهد گذاشت.

FATF یک دروغ بزرگ و تکرار لبخند دیپلماسی ژکوند استحجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بررسی لوایح مرتبط با FATF در مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده کاملا با FATF و لوایح آن مخالفم و معتقدم که تصویب آن تأثیر به شدت مخربی در اقتصاد کشور داشته و منجر به بروز نسل جدیدی از تحریم ها در داخل کشور خواهد شد.

وی افزود: بسیاری معتقد بودند که برجام همه تحریم‌ها را برطرف می‌کند، اما دروغی محض بود و اکنون کسانی که ادعا می‌کنند CFT تحریم‌ها از بین می‌برد نیز دروغ می‌گویند.

پژمان‌فر تصریح کرد: موافقان FATF بهتر است برای اثبات ادعای خود مدرکی ارائه کنند تا اگر چندی دیگر در صورت تصویب این لایحه تحریم‌ها برداشته نشد، تبعات آن را بپذیرند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برجام باعث شد که ما 11.400 میلیون تن اورانیوم غنی شده را از دست بدهیم و امروز هیچ کسی پاسخگوی این موضوع نیست.

وی ادامه داد: با تصویب FATF و لوایح آن منابع کشور از بین رفته و مشکلات عدیده‌ای برای ما ایجاد خواهد شد.

پژمان‌فر گفت: تصویب FATF نمی‌تواند گره گشایی مستمر و محسوسی برای مردم داشته باشد، لذا ما نباید از یک سوراخ چندین بار گزیده شویم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:‌ اروپایی‌ها در برجام پای تعهدات خود باقی نماندند، اکنون مردم باید بدانند که FATF یک دروغ بزرگ و تکرار لبخند دیپلماسی ژکوند است که در صورت تصویب کلاهی به مراتب گشادتر از برجام بر سر ملت ایران خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار