نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران به مناسبت هفته ناجا پیام مشترکی صادر کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و اسلامی استاندار مازندران به مناسبت هفته ناجا پیام مشترکی صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

امنیت اجتماعی از نیازهای اساسی بشر از دیرباز تا امروز و زمینه ساز رشد و توسعه متوازن نظام جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون است. بی شک؛ نقش سبزقامتان جان برکف نیروی انتظامی در پاسداری و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از حریم امنیت بر کسی پوشیده نخواهد بود.

مقام معظم رهبری " مد ظله العالی " که در توصیف نیروی مقتدر انتظامی فرمودند: (لازمه ایجاد امنیت در جامعه، عمل مقتدرانه پلیس می باشد، نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است و باید اقتدار داشته باشد)، لازمه این اقتدار هوشمندی، بصیرت و غیرت دینی مثال زدنی کارکنان خدوم آن نیرو است.

در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره ۶۰۷ شهید نیروی انتظامی استان و شهدای مدافع حرم را گرامی داشته و با تکریم و پاسداشت حماسه ایثارگران سرافراز عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را که یادآور رشادت ها و تلاش های بی شائبه فرماندهان و کارکنان فداکار ناجا می باشد، تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون آنان را در اعتلای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسالت های خطیرشان از ایزد منان مسئلت می نماییم.

انتهای پیام/ م

پیام نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران به مناسبت هفته ناجا

برچسب ها: شهدا ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.