معاون اول قوه قضائیه برکاهش زمان رسیدگی به پرونده های قضایی تاکید کرد .

تاکید اژه‌ای بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌هابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه در مراسم معارفه رئیس کل  دادگستری استان همدان، خدمت صادقانه و بی منت به مردم را از جمله وظایف همه مسئولان در قوای مختلف دانست و از رئیس کل جدید دادگستری همدان خواست زمان رسیدگی به پرونده‌ها را به پائین‌ترین زمان ممکن کاهش دهد.

اژه‌ای با اشاره به اینکه مردم، ولی نعمت نظام و انقلاب اسلامی هستند از رئیس کل جدید دادگستری همدان خواست با نظارت بیشتر بر زیر مجموعه‌های خود مردم را در مراجعه به دادگاه‌ها و دادسر‌ها مورد احترام قرار دهند و ضمن امانت دار بودن، با تقویت شورا‌های حل اختلاف بخش عمده‌ای از پرونده‌های ورودی به دستگاه قضائی را در این شورا‌ها نهایی کنند.

وی با اشاره به فشار‌های اقتصادی دشمن و ایجاد جنگ روانی گفت: دشمنان در تلاشند با ایجاد جنگ روانی ضمن بدبینی مردم به نظام اسلامی و ناکارآمد جلوه دادن آن، بین مردم و حاکمیت فاصله و شکاف ایجاد کنند.

معاون اول قوه قضائیه افزود: مسئولان باید برای برون رفت از مشکلات فعلی کشور، بر روحیه انقلابی و جهادی و توانمندی‌های داخلی تکیه کنند.

نماینده، ولی فقیه دراستان همدان هم قضاوت را از جمله شغل‌های بسیار مهم و مسئولیت آور در نظام اسلامی دانست و گفت: امروز قضاتی خدا ترس و خود ساخته در دستگاه قضائی اجرای عدالت را برعهده دارند.

سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان هم به نمایندگی از نیرو‌های نظامی و انتظامی با تجلیل از خدمات آقای مترقب گفت: یکی از ویژگی‌های مدیران برای مقابله با توطئه اقتصادی دشمنان برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی گری است.

گفتنی است ؛  توکل حیدری رئیس جدید دادگستری همدان منصوب شد.

انتهای پیام/ج

تاکید اژه‌ای بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.