مسئول مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت:مراکز مشاوره و مددکاری نیروی انتظامی استان آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان به شهروندان هستند.

فاطمه رضایی نسب مسئول مرکز مشاوره ارامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: فرماندهی انتظامی استان در راستای خدمات رسانی به شهروندان، مراکز مشاوره و مددکاری را در معاونت اجتماعی و کلانتری‌های مرکز استان راه اندازی کرده است و مردم می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای این مراکز به صورت رایگان استفاده کنند.

رضای نسب افزود: هدف از راه اندازی مرکز مشاوره و دوایر مشاوره در کلانتری‌ها، کنترل و پیگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه خانواده، و همچنین آموزش مهارت‌های زندگی در قالب مشاوره فعال با حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مناطق حاشیه نشین است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مشاوره در زمینه‌های اختلالات روانی، مشاوره خانواده و ازدواج، طلاق، روانسنجی و مددکاری و.. است.

شهروندان می‌توانند از ساعات ۸ تا ۱۳ به مرکز مشاوره آرامش واقع در ابتدای خیابان مهدی مراجعه کنند، و یا تماس با شماره ۲۱۸۳۱۲۰ برای تعیین وقت قبلی تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ی

  نیروی انتظامی استان یزد  به شهروندان خدمات مشاوره رایگان ارائه  می دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.