رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد گفت:ذرات معلق در هوای یزد به ۱۷ برابر مجاز رسیدو در وضعیت خیلی ناسالم قرار گرفت است.

 سید عباس میرحسینی رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: امشب هوای استان یزد به دلیل وزش بادهای فصلی درگیر گرد و غبارها شد و هوای استان در وضعیت خطرناک قرار گرفت.

 میرحسینی افزود: طبق آخرین اطلاعات بدست آمده از ایستگاه‌های پایش آلودگی هوای یزد، شاخص کیفی هوا در یک ساعت گذشته منتهی به ساعت ۲۰ امشب ۲ هزار و ۳۴۳ میکروگرم بر مترمکعب ثبت شد، بنابراین شاخص کیفی هوا در محدوده هوای خطرناک قرار گرفته است.

میرحسینی با اشاره به  اینکه ذرات معلق در هوای یزد به ۱۷برابر مجاز رسیده است گفت: ریزش گرد وغبار هوای فعلی شهر یزد را در وضعیت خیلی ناسالم برای کلیه گروه ها قرار داده است لذا با توجه به شرایط موجود کلیه شهروندان از هرگونه تردد غیر ضروری حتی المقدور خودداری کنند.

مهمان ناخوانده یا شاید هم خوانده این روزهای یزد، ریزگردها و آلودگی‌ هایی هستند که هوای یزد را پر و نفس کشیدن را برای مردم سخت کرده است.

انتهای پیام/ی

هوای یزد درگیر گرد وغبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار