رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز غبار برای مناطق شمالی وشرقی و وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک درشرق استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمیده حبیبی رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شدت وزش باد فردا در مناطق شرقی بیشتر و غلظت غبار در این مناطق افزایش خواهد یافت.

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد در محور‌های موصلاتی کرمان با استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان را دارند به دلیل کاهش کیفیت دید و کاهش دید افقی از سفر‌های غیر ضروری خوداری کنند و از وضعیت جاده‌ها با خبر باشند.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان از رفتن به فضای باز خوداری کنند.

وی با اشاره به اینکه آسمان استان کمی ابری تا تمام ابریست گفت: در حالی کهنوج در ۲۴ ساعته گذشته با ۳۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته لاله زار با ۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

حبیبی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۵ درجه سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات ۲۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.
انتهای پیام/ی

وضعیت جوی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار