فرماندار چادگان گفت:دهیاران به دنبال حل مشکلات موجود در روستاها باشند ودر راستای ارائه خدمات به مردم روستا بیشتر تلاش کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی استوار فرماندار چادگان دیروز در جلسه هم‌اندیشی دهیاران و ادارات شهرستان چادگان گفت: هدف از برگزاری این نشست تبادل‌نظر و ارائه راهکار در خصوص مسائل و مشکلات مردم روستاهای بخش مرکزی و چنار رود است.

وی بیان داشت: دهیاران به دنبال حل مشکلات موجود در روستاها باشند ودر راستای ارائه خدمات به مردم روستا بیشتر تلاش کنند.

فرماندار چادگان به ظرفیت نیروی انسانی شهرستان اشاره کرد و افزود: دهیاران از ظرفیت نیروهای شهرستان که در داخل و خارج از شهرستان هستند برای توسعه مناطق روستایی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های فراوانی در حوزه گردشگری در روستاهای این شهرستان وجود دارد که دهیاران با شناسایی ظرفیت‌های موجود و تبدیل آن‌ها به یک فرصت در جهت آبادانی و ایجاد اشتغال در روستاها تلاش کنند.

استوار خاطرنشان کرد: دهیاران به‌عنوان نمایندگان دولت در روستاها به‌منظور تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند تا روستا محل تولید و کارگاه اشتغال‌زایی شود.

وی گفت: با توجه به وضعیت سرد آب‌ و هوای شهرستان در نیمه دوم سال که منجر به عدم کار در حوزه عمرانی می‌شود باید از فرصت استفاده کرده و برنامه‌ریزی کاملی را انجام داد تا از ابتدای فروردین‌ماه عملیات اجرایی آغاز شود.

استوار اظهار داشت: توسعه گردشگری در روستاهای این شهرستان باید بیش‌ از پیش به توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار و افزایش درآمد روستاییان منجر شود.

در ادامه جلسه، بخشداران، مسؤولان ادارات و دهیاران مسائل و مشکلات موجود روستاها را در زمینه‌های عمرانی، آموزشی، ورزشی، خدماتی و رفاهی، آب و کشاورزی مطرح کردند و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه هم‌اندیشی دهیاران و ادارات شهرستان چادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.