مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دو کارگاه شعر و داستان با حضور استاد سعید بیابانکی و استاد فراست در یاسوج خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ حمید حسینیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه شعر جوان با حضور استاد سعید بیابانکی شاعر نام آشنای کشور و کارگاه داستان جوان با حضور استاد قاسمعلی فراست داستان نویس مطرح کشور برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این کارگاه در روز دوشنبه 16 مهرماه 97 از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 18 عصر در حوزه هنری واقع در خیابان گلستان ششم یاسوج برنامه ریزی شده است، عنوان کرد: در این کارگاه‌های یک روزه مسائل شعر و داستان و ظرفیت‌ها و مشکلات آن بحث و تبادل نظر شده و داستان‌ها و اشعار شرکت کنندگان از سوی اساتید مورد بررسی قرار می‌گیرند.
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده شرکت کنندگان آموزش‌ روش‌های داستان نویسی و شعرگویی را نیز فرا می‌گیرند.
حسینیان با بیان اینکه برای حضور در این کارگاه‌های آموزشی از تمامی شاعران و نویسندگان جوان استان دعوت می‌شود، افزود: برای شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها نیز گواهی شرکت در دوره صادر می‌شود.
وی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای هنری در سطح شهرستان‎‌های استان و شناسایی و پرورش آنها عنوان کرد و گفت: بدون شک برگزاری این دوره‌ها به ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات ادبی و هنری استان و کشور کمک می‌کند.
انتهای پیام/غ

بررسی اشعار و نوشته های هنرمندان در حوزه هنری

برچسب ها: شعر ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.