ملی پوش بوکس کشورمان گفت:: فدراسیون بوکس نوپا است و باید به کادر جدید فرصت داد تا انتظارات را برآورده کند.

روزبهانی : انتظارات از فدراسیون بوکس بالا استاحسان روزبهانی ملی پوش بوکس کشورمان در خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت جسمانی خود بیان کرد: پس از عمل جراحی مهره گردنم رو به بهبود هستم و جراحی خوبی را پشت سر گذاشتم و در حال حاضر باید مراعات کنم. تا ۲ الی ۳ ماه دیگر نباید بوکس را به صورت حرفه‌ای انجام دهم و نباید ضربه‌ای به گردنم اصابت کند. در این مدت، تمرین‌های هوازی و بدنسازی خود را پیگیری می‌کنم.

او گفت: انتظارات از فدراسیون بوکس بالا است و باید به ثوری رئیس فدراسیون بوکس و کادر تیم ملی فرصت داد تا خودشان را ثابت کنند و نباید در همین ابتدا انتظارات بالا باشد. سطح اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس با مربیان خارجی برابری می‌کند و تیم ملی بزرگسالان نیازی به مربی خارجی ندارد. حضور مربی مربی خارجی در تیم پایه می‌تواند بسیار موثر باشد.

روزبهانی درباره شورای فنی بوکس گفت: شورای فنی بوکس در صورتی که با توافق و اتحاد نظر پیش برود می‌تواند تاثیر مثبت داشته باشد، اما اگر هر کسی بخواهد نظر و عقیده خود را در بوکس پیاده کند فقط نتیجه منفی خواهد داشت. تمام تمرینات خودم را در اردو تیم ملی و در کنار سایر ملی پوشان و زیر نظر اکبر احدی سرمربی بوکس پی گیری می‌کنم. بخشی از تمرینات من باید خارج اردو تیم ملی بوکس پی گیری شود که با اجازه ازاکبر احدی سرمربی از اردو خارج می‌شوم و باقی تمریناتم را پی گیری کنم.

او افزود: پس از گذشت ۲ ماه، برای بازگشت به بوکس حرفه‌ای ابتدا باید در مسابقه درون اردویی تیم ملی شرکت کنم و خود را ثابت کنم تا کادر تیم ملی از عملکرد من مطمئن شوند. تمام تلاشم را می‌کنم تا در وزن خودم نفر اول تیم ملی باشم. اولین مسابقه‌ای که پس ازبازگشت به بوکس حرفه‌ای پیش رو دارم مسابقات قهرمانی جهان در روسیه است. با توجه یه مافیایی که در بوکس وجود دارد کسب مدال در المپیک بسیار سخت است.


بیشتربخوانید:محمد پور: بازیکنان حاضر در اردو بوکس شرایط خوبی را سپری می کنند

عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس: هزینه اعزام تیم ملی جوانان به مسابقات جهانی ۲۰۰ میلیون تومان بوده است

بردبار، قضاوت در باری های المپیک جوانان آرژانتین را از دست داد


انتهای پیام/

اظهارات روزبهانی درباره آخرین وضعیت جسمانیش پس از عمل جراحی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار