پرداخت تسهیلات به ۵۸ طرح صنعتی و کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری که در کارخانه قند هفشجان برگزار شد، پرداخت تسهیلات به ۵۷ طرح و پروژه صنعتی و یک طرح بخش کشاورزی در استان به تصویب رسید.

سید نعیم امامی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای این تعداد طرح به تصویب رسید که با بهره برداری از آنان، زمینه اشتغال مستقیم ۲ هزار و ۸۵۴ نفر فراهم می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ظرفیت چغندرقند مصرفی در کارخانه قند هفشجان، یک هزار و ۵۰۰ تن در شبانه روز است که با توسعه کارخانه، این میزان در مرحله نخست به سه هزار تن و در مرحله دوم به چهار هزار تن در شبانه روز افزایش می‌یابد.

امامی اضافه کرد: هم اکنون برای حمل و نقل بار در چهارمحال و بختیاری مشکلی وجود ندارد و امنیت به طور کامل برای کامیون دار‌ان فراهم است.

در این نشست، موضوع توسعه کارخانه قند هفشجان و مسائل مربوط به چهار واحد صنعتی و کشاورزی چهارمحال و بختیاری از جمله استمهال بدهی، تأمین زیرساخت‌ها و پذیرش اسناد کشاورزی به عنوان وثیقه، بررسی و راهکار‌های پیشنهادی ارائه و تصویب شد.

از ابتدای امسال، ۱۰۵ مصوبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری به تصویب رسیده که ۸۰ مورد آن تا کنون به طور کامل اجرا شده  است و ۲۵ مورد دیگر در دست اجرا می‌باشد.

انتهای پیام/ف

کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: تسهیلات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.