عضو شورای شهر تهران با اشاره به روز جهانی کودک گفت: پیشنهاد می‌کنم از کنشگران حوزه کودک دعوت شود تا برای بیان نیازهای حوزه فعالیت خود در شورا صحبت کنند.

کنشگران حوزه کودک برای بیان نیازهای این حوزه در شورا حاضر شوندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت نظری عضو شورای شهر تهران در نود و دومین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: در طول دهه‌های گذشته سیاست گذاری‌ها، تمرکز منابع و مراکز خدماتی سبب شده تا شهر تهران ویژگی منحصر به فردی در مقایسه با دیگر شهرهای کشور داشته باشد.

وی افزود: این ویژگی تهران را به شهری تبدیل کرده که بیشترین جمعیت از اقشار و گروه‌های خاص اعم از آسیب دیده یا در معرض آسیب را به خود اختصاص داده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: چون ما نماینده تمام جامعه اعم از کسانی که به ما رأی دادند و یا ندادند هستیم، پیشنهاد می‌دهم که نمایندگان اقشار و انجمن‌ها و گروه‌های مختلف از صحن جلسات شورا سهم داشته باشند و به نمایندگان یا کارشناسان مربوط به آن‌ها در مناسبت‌های مختلف فرصت سخنرانی داده شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه ما بتوانیم بدون واسطه از نظرات تمامی اقشار شهر باخبر شویم، می‌تواند تریبونی را در اختیار این افراد قرار دهد تا در حضور خبرنگاران مسائل خود را بیان کنند.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم در روز جهانی کودک از کنشگران این حوزه دعوت شود تا در جهت بیان نیازهای حوزه فعالیت خود در شورا صحبت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار