فیلم سینمایی «شکستن همزمان بیست استخوان» ساخته برادران محمودی نماینده اسکار بهترین فلم غیر انگلیسی شدند.

فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» نماینده افغانستان در اسکار شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم سینمایی «شکستن همزمان بیست استخوان» ساخته برادران محمودی نماینده اسکار بهترین فلم غیر انگلیسی شدند.

اتحادیه تهیه کنندگان سینمای افغانستان به مدیریت جوانشیر حیدری از سینماگران سینمای افغانستان، اعلام کرده است از میان فیلم های معرفی شده به اتحادیه، سه فیلم را که «شکستن همزمان بیست استخوان» هم در میانشان قرار دارد، برای انتخاب نهایی برگزیده است.

 این اتحادیه مسئولیت نهایی معرفی نماینده سینمای افغانستان به آکادمی اسکار را بر عهده داشت.

۳ فیلم به نام‌های «گدی‌پران سیاه» به کارگردانی طارق قیومی، «هزاران زن مثل من» به کارگردانی صحرا مانی و «شکستن همزمان بیست استخوان» به کارگردانی جمشید محمودی کاندید بودند که در نهایت فیلم شکستن همزمان بیست استخوان بیشترین رأی را به خود اختصاص داد و طبق قوانین آکادمی اسکار به این آکادمی معرفی شد.

جمشید محمودی در حال حاضر در بوسان کوریای جنوبی حضور دارد و فیلم شکستن همزمان بیست استخوان طی روزهای آینده با حضور کارگردان در فستیوال فیلم بوسان نیز به‌نمایش درخواهد آمد.

داستان «شکستن همزمان بیست استخوان» قصه زندگی عظیم با بازی محسن تنابنده (بازیگر ایرانی) مهاجر افغانستانی مقیم ایران را روایت می کند.

در این فیلم محسن تنابنده به عنوان بازیگر اصلی نقش آفرینی می‌کند، کارگردانی این فیلم بر عهده جمشید محمودی و تهیه کنندگی آن را نوید محمودی انجام می‌دهد.

این فیلم محصول مشترک ایران و افغانستان است و در سال ۹۷ برای نمایش عمومی آماده شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار