همزمان با سراسر کشور؛

ویژگی های مسکن روستایی در اردبیل آمارگیری می شود

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: چهارمین طرح آمار گیری از ویژگی های مسکن روستایی کشور از ۲۱ مهر ماه تا ۲۱ آبان ماه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز برگزار می شود.

فرهاد سبحانی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در خصوص چهارمین طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی اظهار داشت: در این آمارگیری اطلاعات واحد مسکونی از طریق مصاحبه مستقیم با خانوار های ساکن در واحد مسکونی و تکمیل پرسش نامه طرح و اطلاعات آبادی از طریق صحبت با مطلعین محلی در آبادی و تکمیل پرسشنامه جمع آوری می شود.

وی بیان کرد: در این طرح 5 هزار و 377 واحد مسکونی از ۲۸۹ روستای نمونه از سراسر استان اردبیل انتخاب شده اند که به پرسش های تخصصی آمار گیران پاسخ خواهند داد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل افزود: جواب این پرسش ها آنالیز شده و در برنامه ریزی های تخصصی تر استفاده خواهد شد.

وی گفت: وجه تمایز آمارگیری سال ۹۷ با سنوات پیشین اختصاص ۳۰ درصد از نمونه های واحد مسکونی کشور به واحد های مسکونی استفاده کننده از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی است.

انتهای پیام/ح

انتخاب بیش از 5 هزار واحد مسکونی روستایی در اردبیل

برچسب ها: مسکن ، آمارگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.