فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل از فعالیت بیش از 100 هزار همیار پلیس در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در همایش تجلیل از طلایه داران و فرهنگ یاران ترافیک و رانندگان نمونه از فعالیت بیش از 100 هزار همیار پلیس در استان اردبیل خبر داد و افزود: این همیاران پلیس نقش اساسی در کمک به نیروی انتظامی داشته اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های نیروی انتظامی استفاده از ظرفیت های مردم و همیاران پلیس برای ما بسیار اهمیت دارد افزود: آموزش و فرهنگ سازی کاهش ترافیک نیز مبنای اساسی قرار گرفته که علاوه بر نیروی انتظامی دانشگاهها و مدارس نیز بر این امر نقش مهمی دارند.

وی تصریح کرد: تصادفات درون شهری به ویژه تصادفات فوتی نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است و باید علاوه بر نیروی انتظامی دستگاههای مربوطه نیز در کاهش تصادفات درون شهری و برون شهری پیشگام باشند.

فعالیت بیش از 100 هزار همیار پلیس در استان اردبیل

بهروز ندایی، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل نیز نقش نیروی انتظامی را در برقراری امنیت بسیار مهم عنوان کرد و افزود: در سایه رشادت ها و دلاورمردی های کارمنان نیروی انتظامی کشورمان به امنیت و اقتدار همه جانبه دست یافته است.

وی تصریح کرد: معاونت عمرانی استانداری و دستگاههای مربوطه برای ساماندهی جاده ها و کاهش تصادفات برنامه ریزی منسجمی را تدارک دیده تا شاهد کاهش تصادفات فوتی در استان اردبیل باشیم.

فعالیت بیش از 100 هزار همیار پلیس در استان اردبیل

جواد زنجانی، فرماندار اردبیل نیز از برگزاری منظم جلسات و کارگروههای شورای ترافیک در اردبیل نیز خبر داد و افزود: با توجه به افزایش وسایل نقلیه نیاز است آموزش های کاهش ترافیک فرهنگ سازی شود و باید از ظرفیت دستگاههای آموزشی و فرهنگی برای این امر استفاده شود.

وی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: این هفته فرصتی برای قدردانی از قشر تلاشگر و زحمت کشی است که شبانه روزی و در گرما و سرما برای برقراری امنیت تلاش می کنند.

فعالیت بیش از 100 هزار همیار پلیس در استان اردبیل

سرهنگ آقا محمدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل نیز در این مراسم از کاهش تصادفات فوتی در اردبیل خبر داد و افزود: همزمان با هفته نیروی انتظامی برنامه های مختلفی توسط پلیس راهور اجرا می شود.

وی افزود: در حال حاضر 30 مرکز آموزش رانندگی در استان اردبیل فعالیت می کنند و بر اساس بخشنامه ای که ارائه شده آموزش و آزمون کتبی و عملی رانندگی توسط نیروهای شاغل پلیس راهور انجام می شود.

انتهای پیام/ح

تجلیل از طلایه داران و فرهنگ یاران ترافیک و رانندگان نمونه در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.