توزیع برق شیراز در کاهش پیک بار تابستان رکورد زد

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: این شرکت با اجرای اقدامات برنامه‌ریزی شده و همکاری خوب بین بخشی و همراهی مردم، تابستان امسال در کاهش پیک بار رکوردی تازه را ثبت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسین صالحی معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به کاهش ۴ و ۶ دهم درصدی پیک بار روز در تابستان امسال، گفت: نصب کنتور‌های فهام، همراهی مشترکان کشاورزی، همکاری خوب مشترکان دیماندی و صنایع، برنامه‌ریزی و اقدامات موثر اداره‌ها و سازمان‌های اجرایی استان فارس و همراهی مشترکان خانگی سبب این موفقیت شده است.

وی افزود: امسال بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ کنتور فهام در زمان پیک بار نصب و در مدار قرار گرفت و کنترل هوشمند با استفاده از این ظرفیت زمینه ساز کاهش ۱۴۰ مگاواتی کاهش بار شد.

صالحی ادامه داد: به طوریکه در مقایسه با میانگین پیک بار مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش ۱۱ درصدی پیک بار در بخش کشاورزی بودیم.

وی بیان کرد: در بخش صنعت هم با اعمال برنامه‌هایی نظیر جابه‌جایی تعمیرات و تعطیلات و استفاده از مولد‌های خود تامین، زمینه کاهش پیک بار به میزان ۳ مگاوات فراهم شد.

معاون خدمات مشترکین توزیع نیروی برق شیراز گفت: در ایام تابستان امسال و با همکاری خوب دستگاه قضایی و صدور احکامی از سوی دادستانی، ریسه‌های روشنایی و چتر‌های نوری ایجاد شده در مراکز تجاری جمع‌آوری و زمینه کاهش ۳ مگاواتی پیک بار فراهم شد.

او تاکید کرد: این اقدام زمینه کاهش ۳۰ درصدی مصرف غیرمتعارف برق در بخش تجاری را فراهم کرد.

صالحی گفت: در بخش خانگی هم همکاری خوب مشترکان در محدوده تحت مدیریت توزیع برق شیراز سبب کاهش ۲ و ۹ دهم مگاواتی پیک بار در این بخش شد.

به گفته صالحی، ساخت انیمیشن، شرکت در برنامه‌های رسانه‌ای، اطلاع رسانی محیطی، انعقاد تفاهم‌نامه با مشترکان بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی، استفاده از کنتور‌های فهام، تغییر ساعت کار اداره‌های دولتی، اخذ مجوز دادستانی برای برخورد با مشترکان پرمصرف از مهمترین برنامه‌هایی بود که زمینه کاهش مصرف را فراهم کرد.
انتهای پیام/ر

رکورد کاهش اوج مصرف برق در تابستان

برچسب ها: برق ، صنایع ، انیمیشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار