در مراسمی مسابقات سراسری بخش برادران قرآن کریم در اراک پایان یافت.

مراسم اختتامیه بخش برادران مسابقات کشوری قرآن کریم در اراکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ رشته‌های حفظ کل و قرائت قرآن کریم برادران چهل و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم اوقاف در اراک پایان یافت و مراسم اختتامیه مرحله برادران مسابقات کشوری قرآن کریم اوقاف در تالار کوه نور اراک برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان رشته‌های برادران در رشته‌های حفظ کل و قرائت قران کریم قدر دانی شد تا این افراد هم مانند برگزیدگان دیگر رشته‌ها که روز‌های گذشته برگزار شد خود را برای مسابقات بین المللی آماده کنند.

مسابقات برادران از ۱۰ مهر ماه با شروع رسمی مسابقات آغاز شد و در این مدت علاوه بر رشته‌های حفظ کل و قرائت قران کریم، مسابقات برادران در رشته‌های حفظ و معارف و احادیث و اذان دعاخوانی و همسرایی همخوانی و حفظ ۲۰ جزء و ترتیل برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

مسابقات بخش خواهران چهل و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم اوقاف هم از فردا ۱۷ مهرماه در تالار کوه نور اراک آغاز و در دو مرحله برگزار می‌شود.

۶۰ نفر از روز سه شنبه در رشته‌های تفسیر و حفظ موضوعی حدیث با هم رقابت می‌کنند و صبح روز ۱۸ مهر ماه آئین اختتامیه این رشته‌ها برگزار می‌شود و در مرحله دوم مسابقات ۲۵۰ نفر از خواهران در دیگر رشته‌ها آغاز می‌شود که تا ۲۳ مهرماه ادامه دارد.

اختتامیه ۴۱ دوره مسابقات در روز ۲۳ مهر ماه در تالار کوه نور برگزار می‌شود و پرونده چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف بسته می‌شود و چهل و دومین دوره این مسابقات سال آینده در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

پایان رقابت‌های بخش برادران مسابقات کشوری قرآن کریم در اراک

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.