مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این نهاد آماده برگزاری دوره های مختلف آموزشی در شهرهای مختلف استان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز در نشست با امام جمعه کوثر افزود: اردبیل جزو 10 استان خادثه خیز کشور است و به همین دلیل جمعیت هلال احمر در سطح گسترده ای فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه موفقیت های جمعیت هلال احمر در امدادرسانی ها مدیون نیروهای انسانی، تجهیزات و تلاش عوامل این مجموعه است، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر با کارمندان محدود نمی تواند این همه خدمات به مردم ارائه دهد بلکه حضور نیروهای داوطلب موجب فعالیت گسترده این جمعیت شده است.

معبودی افزود: انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر به زودی افتتاح شده و اقلام ضروری مورد نیاز در حوادث نسبت به تعداد جمعیت این شهرستان ذخیره سازی می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه پایگاه امداد و نجات موجود در شهرستان به صورت ۲۴ ساعته فعال است، گفت: جمعیت هلال احمر آماده برگزاری دوره های مختلف در این شهرستان است.

وی بیان کرد: هلال احمر برای راه اندازی خانه های هلال در روستاهای شهرستان کوثر نیازمند حمایت های فرمانداری بوده و در مسیر آموزش مردم روستاها برنامه های مختلفی دارد.
انتهای پیام/ع

راه اندازی خانه های هلال در روستاهای شهرستان کوثر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.