مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از ساخت سالن پلاتو در آینده نزدیک در شهرستان مهریز خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از ساخت سالن پلاتو در آینده نزدیک در شهرستان مهریز خبر داد.

جوادیان زاده  با اشاره به اینکه سالن پلاتو اخیرا در تمام استان یزد مورد توجه قرار گرفته است گفت: هم اکنون نیاز فوری تری به این سالن‌ها داریم در تمام نقاط استان با توجه به اینکه فضای زیادی برای پیشرفت تئاتری هنرمندان به خصوصی در شهرستان مهریز وجود دارد نیاز به این مکان بیشتر احساس می‌شود.

وی ادامه داد: قبلا از سالن‌های سنتی و کلاسیک در کل استان استفاده می‌شده است.در حالی که  الان نیاز سالن‌های تئاتر مدرنیزه بیشتر مورد توجه است و باید به صورت پلاتو در بیایید هنرمندان مهریزی باید مکان مناسبی را برای تمرین و ارئه آثارشاران داشته باشند.

جوادیان زاده افزود: با توجه به اینکه در زمان کنونی اعتبارات عمرانی محدودی در اختیار داریم هرچند که یک سالن پلاتو نسبت به سالن‌های کلاسیک هزینه کمتری دارد سرپرست جدید اداره ارشاد اسلامی مهریز باید بتواند از منابع ملی، استانی و خیری برای ساخت پلاتو کمک بگیرد.

وی با اشاره به اینکه ساخت این سالن از موارد مورد تاکید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد است گفت: به علت نزدیکی شهرستان مهریز به مرکز استان و برگزاری جشنواره‌های استانی را در این شهرستان امیدواریم در آینده نسبت به راه اندازی پلاتو که از ضروریات شهرستان مهریز با پتانسیل ویژه است اقدام شود.

انتهای پیام/ی

سالن پلاتو در آینده نزدیک در شهرستان مهریز ساخته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار