اعلام آمادگی قوه قضاییه برای رفع موانع حقوقی در انجام فعالیت‌های مدرسه صبح رویشمعاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه آمادگی دارد تا در زمینه رفع موانع حقوقی برای انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های مدرسه صبح رویش در مقام عمل اقداماتی انجام دهد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه صبح امروز در حاشیه بازدید از مدرسه صبح رویش اظهار کرد: بازدید بسیار خوب و ارزشمندی بود که توفیق شد در خدمت مدیران، مربیان و دانش آموزان مدرسه صبح رویش باشیم.

وی افزود: برنامه‌ها و ابتکار خوبی در این مدرسه انجام شده است و تربیت بچه‌ها به شیوه فعالانه در حال انجام است به طوری که دانش آموزان در امر یادگیری و تجربه کردن فعال شده و با مربیان همکاری می‌کنند که این نوع آموزش ویژگی بارز این مدرسه است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: این الگو انحصاری نیست، اما فعالیت ارزشمندی است و به عنوان یک نمونه خوب برای آموزش می‌تواند مورد توجه قرار گیرد، زیرا این روش به شکلی است که از یک زمینه پرآسیب می‌تواند فرزندانی را تربیت کند که به لحاظ رفتاری، اندیشه ای، تمایلات و ارزش گذاری‌های روحی به سمت تعالی حرکت کنند.

وی افزود: معاونت فرهنگی قوه قضاییه آمادگی دارد پشتیبانی در مسائل حقوقی، ارائه تولیدات فرهنگی و فیلم‌های کوتاه آموزشی، اهدای کتاب به کتابخانه، ارتقای تفکر حقوقی یا به تعبیر ساده‌تر زندگی اجتماعی از راه مشاوره پیرامون فرهنگ نظم و قانون گرایی و ارائه بروشور‌های ارتقای فرهنگ عمومی با مدرسه صبح رویش همکاری کند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی در پایان تصریح کرد: معاونت فرهنگی قوه قضاییه آمادگی دارد تا در زمینه رفع موانع حقوقی برای انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های مدرسه صبح رویش در مقام عمل اقداماتی انجام دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار