رییس اداره آب منطقه ای شهرستان‌های شهرضا و دهاقان از پر کردن 20 حلقه چاه غیرمجاز با دستور مقام قضایی در دهاقان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید رفیعی رییس اداره آب منطقه ای شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در نشست با مسئولان این شهرستان با اشاره به شناسایی ۵۲ حلقه چاه غیرمجاز در دهاقان  گفت : در 6ماهه نخست سال جاری ۲۰حلقه از آن‌ها ، با دستور مقام قضایی پر شده است.

وی با اشاره به بحران کم آبی در روستای محمود آباد ، گفت : تاکنون نقاطی که برای حفر چاه برای تامین آب آشامیدنی این روستا درنظر گرفته شده بود، به دلیل استقرا در حریم قنات‌ها غیر قابل حفاری بوده و متاسفانه همچنان مشکل کم‌آبی این روستا وجود دارد.

رییس اداره آب منطقه ای شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در ادامه افزود : نقاط اطراف قنات نیز از لحاظ آبدهی هیچ نتیجه ای نداشته و قنات فضل آباد هم اگر نقطه یابی شود، با تنش اجتماعی روبرو خواهد شد؛ بنابراین لازم است اداره  آب و فاضلاب روستایی برای تامین آب این روستا همچنان از چاه موجود استفاده کنند تا محل بهتری پیدا شود.

رفیعی با تأکید بر اهمیت جداسازی مصرف آب آشامیدنی از سایر مصارف ، تصریح کرد : متاسفانه بعضی از بیمارستان‌ها ، کارواش‌ها و استخر ها در این شهرستان از آب آشامیدنی برای مصارف خود استفاده می‌کنند که باید از این کار جلوگیری شود.

رییس اداره آب منطقه‌ای شهرستان‌های شهرضا و دهاقان، با اشاره به افزایش مصرف آب شهرداری های دهاقان و گلشن، تصریح کرد : متاسفانه این نهادها هم برای آبیاری فضای سبز، بیشتر از آب آشامیدنی استفاده می‌کنند و چاه مستقل ندارند.

انتهای پیام/م

تأکید بر اهمیت جداسازی مصرف آب آشامیدنی از سایر مصارف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار