سرپرست تیم دهیاری ملاباشی یزد گفت: تیم فوتبال ساحلی ملاباشی یزد با نتیجه هفت بر چهار موفق به شکست تیم فدک ارومیه شد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ قاسم امیریان سرپرست تیم دهیاری ملاباشی یزد گفت: تیم دهیاری ملاباشی یزد با نتیجه هفت بر چهار تیم فدک ارومیه را دوشنبه شب در چارچوب مسابقات لیگ دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور در یزد شکست داد.

امیریان افزود: رقابت‌های فوتبال ساحلی لیگ دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور فصل ۱۳۹۷، گروه اول با حضور تیم‌های منتخب خراسان جنوبی، فدک ارومیه و پارس دکل گستر اراک به مدت سه روز به میزبانی تیم دهیاری ملاباشی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: این دیدار‌ها به صورت دوره‌ای و مجتمع برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات که با حضور هشت تیم در یکی از استان‌ها برگزار می‌شود، دریافت خواهند کرد.

امیریان گفت: تیم‌های فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوس یزد، ایفا سرام و پیام کویر اردکان در لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور حضور دارند.

استان یزد با یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت، ۲۵ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و ۷۵ تیم در لیگ استان دارد.

این مسابقه با حضور جمعی از مسئولان و هواداران یزدی در زمین ساحلی روستای احمدآباد مشیر ،ملاباشی، از توابع بخش مرکزی شهرستان یزد برگزار شد.

روستای ملاباشی با ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در بخش مرکزی یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

پیروزی تیم فوتبال ساحلی ملاباشی یزد در مسابقات لیگ قهرمانی باشگاه‌های کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.