قبادیان مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: رضایت مشتری اولویت اصلی ما است و کانالهای فروش به عنوان نمایندگان مخابرات در خط مقدم ارتباط با مشتریان ، بطور مستمر پایش شده و با انتقال اطلاعات بروز طرحها و خدمات شرکت در جذب مشتری دقت و جدیت لازم را بکار ببرند .
وی ادامه داد: کانال های فروش دفاتر خدماتی و پیش خوان ها و دفاتر امورمشترکین و کانال های غیر حضوری جز ارائه دهنگان خدما ت هستند که ارتباط مستقیمی با مراجعین دارند.
وی بیان کرد: این دفاتر اطلاعاتی که به مشتریان منتقل می کنند از اهمیت زیادی برخوردار است و باید حسن برخورد با مشتریان داشته باشند و باید اطلاعات خود را بالا ببرند.
قبادیان مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: در این راستا برای ارتقا کیفیت ارائه خدمات دوره هایی برگزار کردیم که نحوه ارتباط با مشتری و خدماتی که به مردم ارائه می دهند را اموزش دادیم و در قالب متن های آموزشی بروشور این آموزش ها نیز پیگیری می شود.
وی بیان کرد : این دفاتر رتبه بندی به برحسب خدماتی که ارائه می دهند رتبه بندی شدند که بالاترین آن رتبه a است و همه خدمات دستگاه ها از قبیل مخابرات خدمات پست اینترنت را به مشتریان ارائه می شود و در کرمانشاه 4 یا 5 دفتر هستند که گرید a دارند.
انتهای پیام/ز