مدیر عامل هلال احمر آذربایجان شرقی از برگزاری پنجمین جشنواره ملی و دومین جشنواره بین المللی نقاشی صلح و دوستی در تبریز خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ کنعانی مدیر عامل هلال احمر آذربایجان شرقی گفت:در طرح راهنمای نوروزی سال ۹۷، در کنار ایستگاه‌های طرح ملی ایمنی سفر وسلامت مسافران نوروزی، فضایی بنام فضای دوستدار کودک و نوجوان ترتیب یافته بود که کودکان (گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال) در این فضا‌ها اقدام به نقاشی با عناوین نه به حوادث جاده‌ای در قالب صلح و دوستی می‌کردند که این آثار از سرتاسر کشور به دبیرخانه آن که امسال در تبریز بود ارسال که در مجموع ۴۴۵۰۰ اثر از داخل کشور وصول گردید و تعدادی اثر نیز از خارج کشور دریافت گردید.

وی ادامه داد:استان‌های آذربایجان شرقی با ۶۵۶۶ اثر و استان خراسان رضوی با ۵۸۶۶ و استان اصفهان با ۳۸۸۱ اثر رتبه‌های اول تا سوم را از لحاظ تعداد آثار بخود اختصاص دادند.

مدیر عامل هلال احمر استان به تاریخ برگزاری آیین اختتامیه جشنواره اشاره کرد و افزود:آیین اختتامیه دومین جشنواره بین صلح و دوستی روز چهارشنبه ۱۸ مهرقبل از ظهر در مکان بسیار زیبا و معنوی پارک موزه شمیم پایداری تبریز که معطر به عطر شهدای گمنام و آثار دفاع مقدس است برگزار خواهد شد و از نفرات برتر جشنواره تجلیل بعمل خواهد آمد.

کنعانی تصریح کرد:صلح و دوستی بر‌ای ما خیلی مهم است و جز برنامه‌های اصلی هلال احمر است و هلال احمر سعی دارد باانجام برنامه‌های جذاب از کودکی این فرهنگ را درمیان فرزندان این مرزوبوم نهادینه کند.

 

انتهای پیام/ش

تبریز میزبان برگزاری دومین جشنواره بین صلح و دوستی 

برچسب ها: هلال احمر ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.