معاون تربیت بدنی و سلامت استان کرمانشاه گفت: بر اساس سند تحول بنیادین، یکی از اهداف آموزش و پرورش، ارتقای سلامت و افزایش نشاط میان دانش‌آموزان است

توانمندسازی بیش از 5000 آموزگار پایهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  معاون تربیت بدنی و سلامت استان کرمانشاه گفت: بهترین گزینه برای افزایش نشاط، ارتقای سلامتی وکاهش آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان تربیت بدنی است و باید بر لزوم استفاده از این پتانسیل در ساعت درس تربیت بدنی و مسابقات ورزشی تاکید و توجه ویژه داشت.

سلمان محمدی افزود: در سال تحصیلی گذشته، معاونت تربیت بدنی استان با پوشش صد در صدی به تعهدات خود بر اساس تفاهم‌نامه، موفق به کسب مقام اول در کشور شد و این موفقیت با انسجام، همدلی و تلاش‌های فراوان شما کارشناسان و معلمان تربیت بدنی در خط مقدم سنگر تعلیم و تربیت محقق شده است.

 وی  گفت: در تابستان گذشته، در بحث مسابقات ورزشی دانش‌آموزی، عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه دادیم معلمان تربیت بدنی خانم استان نیز در رقابت‌های علمی تخصصی کشور موفق به کسب مقام چهارم در کشور شدند.

وی بیان کرد:در بحث توانمندسازی نیروی انسانی بیش از 5000 آموزگار پایه با اولویت مدارس دخترانه دوره اول در سطح استان، آموزش‌های لازم را در زمینه تربیت بدنی فراگرفتند پیش از آغاز سال تحصیلی نیز کاروان‌های حامل وسایل ورزشی به سراسر استان ارسال شدند.

وی افزود: طرح مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان از طرح‌های جدید ارتقای سلامت و سرمایه انسانی است که در سال تحصیلی گذشته با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و بهزیستی در 30 مدرسه در سطح نواحی سه‌گانه و شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و هرسین به اجرا در آمده است و امیدواریم در سال تحصیلی پیش رو با توجه به نتایج خوبی که طرح داشته است، آن را در بیش از 200 مدرسه به اجرا در بیاوریم.

انتهای پیام/ز

اجرای طرح‌های جدید ارتقای سلامت در مدارس استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.