‍ فرماندار کرمانشاه از اختصاص اعتبار ۵ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومانی به پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فرماندار کرمانشاه     با اشاره به  اختصاص اعتبار ۵ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومانی به پروژه کتابخانه مرکزی کرمانشاه گفت:  برای افزایش آگاهی شهروندان مطالعه و کتابخوانی یک راه کم هزینه و موثر است که تاثیر بسیار زیادی در بالارفتن کیفیت زندگی و امنیت روانی مردم خواهد داشت.
 
فرماندار با اشاره به مطالبه عمومی برای توسعه کتابخوانی توسط دانشگاهها و مسولین شهرستان، از ادارات فرهنگی_آموزشی و دهیاران خواست با جدیت بیشتری به ترویج کتابخوانی ورود پیدا کنند و موانع موجود را با همت و تلاش بیشتری مرتفع ساخته و بسترها را فراهم کنند.
 
وی افزود: دانشگاه ها کلیدی ترین عنصر برای کمک به موضوع فرهنگ، همچنین فرهنگ کتاب و کتابخوانی هستند، که باید از ظرفیت آنها مخصوصا از دانشگاه رازی در این راستا استفاده کنیم.
 
رنجبر با بیان اینکه در حال حاضر کودکان و نوجوانان ما تمایل بیشتری به استفاده از فضای مجازی دارند، گفت: با برنامه ریزی های خاص و همکاری ادارات آموزش و پرورش نواحی سه گانه در خصوص استفاده دانش آموزان از کتابخانه ها، میتوان فکر کودکان و نوجوانان را پرورش و آنها را به سوی مطالعه اصیل سوق داد.
 
انتهای پیام/ز

کودکان و نوجوانان ما تمایل بیشتری به استفاده از فضای مجازی دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.