پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در لرستان

معاون صنعت، معدن و تجارت استان لرستان بابیان اینکه تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی لرستان پرداخت می‌شود گفت: سقف تسهیلاتی که برای استان در نظر گرفته شده ۸۰۰ میلیارد تومان است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مسعود رضا، با اشاره به رونق تولید در استان اظهار داشت: در پایان مردادماه دستورالعمل رونق تولید برای سال ۹۷ ابلاغ شد و سازمان صمت از شهریور کار را شروع کرد و تاکنون چهار جلسه کارشناسی رونق تولید و سه جلسه بازسازی و نوسازی برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه سقف تسهیلاتی که برای استان در نظر گرفته‌شده ۸۰۰ میلیارد تومان است افزود: در جلسه رونق تولید تاکنون درمجموع ۲۶ واحد بااعتباری بالغ‌بر ۱۸۶ میلیارد تومان بررسی‌شده و هفت طرح بااعتبار ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بازسازی و نوسازی شده که درمجموع ۳۳ طرح بااعتباری بالغ‌بر ۱۹۸ میلیارد و ۸۷۸ میلیون تومان در کمیته‌های بازرسی بررسی شده است.

معاون صنعت، معدن و تجارت استان لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه جلسات کارگروه ستاد تسهیل بافاصله زمانی طولانی تشکیل می‌شود و پس از جلسات کارشناسی به مصوبه کارگروه استانی نیاز داریم و اینکه مصوبات کارشناسی با تأیید نماینده استانداری که در جلسات کارشناسی حضور دارد واحد‌ها را به بانک‌ها برای بررسی‌های نهایی بفرستیم.

رضا بیان کرد: در دستورالعمل اجرایی ابلاغ‌شده، واحد‌های بالای ۱۰۰ نفر نیز می‌توانند از تسهیلات بهره‌مند شوند به‌شرط تأیید کارگروه استان و سپس کارگروه ملی، پیشنهاد می‌شود نامه‌ای با امضا استاندار به رئیس کارگروه ملی ارسال شود که با توجه به زمان‌بر بودن این واحد‌ها اختیارات به کارگروه استانی تفویض شود؛ استان لرستان در پرداخت تسهیلات تاکنون رتبه پنجم کشور را به دست آورده است.

انتهای پیام/د

۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در لرستان پرداخت می‌شود

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.