دارنده مدال طلای انفرادی و تیمی شطرنج بازی‌های پاراآسیایی گفت: با تجربه زیادی که داشتیم توانستیم شطرنج ایران را به آسیا نشان دهیم.

عاطفه نقوی/توانستیم شطرنج نابینایان ایران را به آسیا نشان دهیم

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عاطفه نقوی شطرنج باز کم بینای ایران در بازی های پاراآسیایی گفت: در گروه ما نفراتی مثل زنده بودی و برقول حضور داشتند که سال‌های سال است داریم بازی می‌کنیم و تجربه خوبی داریم. من نیز موفق شدم با ۵.۵ امتیاز در بخش انفرادی و ۱۰.۵ امتیاز در بخش تیمی، 2 مدال طلا برای کشورم به ارمغان بیاورم.

نقوی در خصوص این دوره از رقابت‌ها و حریفان ایران گفت: حریفان اصلی ما از ویتنام، اندونزی و هندوستان بودند. ویتنام بسیار در شطرنج کار کرده و تیم اندونزی هم پیش از برگزاری مسابقات می‌دانست می‌خواهند رقابت‌های استاندارد را چطور برگزار کنند و در این زمینه کار کرده بودند. اما خوشحالم با تجربه بالایی که داشتیم، توانستیم شطرنج ایران را به آسیا نشان دهیم و امیدوارم در ادامه بتوانیم در سطح جهانی نیز موفق باشیم.

نقوی در پایان در خصوص مسابقات بخش سریع نیز بیان داشت: هدف اصلی ما این است که در رقابت‌های سریع هم ابتدا مدال طلای تیمی را به دست آوریم و سپس به مدال‌های انفرادی فکر خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: مختاری و عظیمی مدال‌های طلا و نقره بازی‌های پاراآسیایی را کسب کردند

لطفی: می‌خواهم پرچم نابینایان واقعی را در بازی‌های پاراآسیایی بالا ببرم

اولاد: خوشحالم که توانستم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کنم


انتهای پیام/

آخرین اخبار بازی های پاراآسیایی جاکارتا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار