اجرای ۲ طرح پست در آمل

۲ طرح سیماک و جی نف در آمل اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی دباغیان امیری رییس اداره پست آمل با بیان اینکه سیماک سامانه یکپارچه املاک کشور است، گفت: ۱۲۸ دهیار دابو و دشت سر بر سر کلاس‌ ها بنشینند و با این سامانه آشنا شوند.

وی با بیان اینکه برای فراهم کردن بستر زیرساخت سیماک نیاز به یکسری اطلاعات اولیه از دهیاری ها، بخشداری‌ ها و شهرداری‌ ها است، افزود: مرحله اولیه طرح سیماک در آمل اجرا شد و بخشی از اطلاعات جمع آوری شد.

دباغیان امیری با بیان اینکه بخش مرکزی آمل و امامزاده عبدالله و مابقی شهرداری‌ ها جز شهرداری مرکزی آمل در مرحله دوم طرح سیماک در آمل هستند، گفت: تکمیل اطلاعات در مرحله دوم در اولویت قرار دارد.

رییس اداره پست آمل از اجرای طرح جی نف در آمل خبرداد و افزود: در سال ۹۷ با دو دهیاری پلور بالغ بر ۶ هزار مکان برای اجرای طرح شناسایی شد و بیش از ۸۵ درصد اقدامات انجام سد و پلاک‌ ها در پلور باید نصب شود.

وی با بیان اینکه در شهرداری امام زاده عبدالله ۶ هزار مکان امایش انجام شد، گفت: بالغ بر ۱۵ الی ۲۰ روستای دیگر آمایش صورت گرفت و نصب پلاک و کدپستی در حال انجام است

دباغیان امیری با بیان اینکه اکثر مکان‌ها کدپستی و پلاک در حال نصب است، افزود: تمامی قطعه‌ های زمین در روستا‌ها مشخص می‌شود و در سامانه طبق نقشه شهرداری و بخشداری ارزیابی می‌ شود و طبق پرینت مربوطه پلاکبندی می‌ شود.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد اجرای این طرح با بخش خصوصی است، گفت: اجرای طرح سیماک و جی نف مصوبه دولت و در جهت اقتصاد مقاومتی است

رئیس اداره پست آمل با بیان اینکه امروز سیاست دولت الکترونیکی کردن امور است، افزود: امروز خرید‌ها به صورت الکترونیکی و سایت است و لازمه این آماده سازی بستر ارسال مرسوله است.

وی با اشاره به ترافیک پستی در آمل گفت: در ۶ ماهه نخست سال ترافیک صادراتی پستی در آمل یک میلیون و ۱۱۴ هزار و ۷۰۵ فقره بود و در مقابل ۲۶۱ هزار و ۴۴۳ فقره  ترافیک وارداتی به شهرستان بود.

دباغیان امیری با بیان اینکه قبول امانت در اداه پست آمل در ۶ ماه نخست سال ۳ هزار و ۳۹۵ مورد بود، افزود: ۸ هزار و ۴۶ ابلاغ دادگستری و ۳ هزار و ۸۶۱ تاییده کدپستی و ۳۷۶ ثبت نام پروانه چاه و ۱۰ هزار پلاک روستایی و ۸۱۳ پلاک شهری بوده است.

انتهای پیام/ م

بهره برداری از دو طرح سیماک و جی نف در اداره پست آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.