فیفا در نامه ای به فدراسیون فوتبال و باشگاه شهرداری بندرعباس تیم فوتبال این باشگاه را به کسر ۱۵ امتیاز و سقوط به یک دسته پایین تر تهدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،فیفا در نامه ای به فدراسیون فوتبال و باشگاه شهرداری بندرعباس تیم فوتبال این باشگاه را به کسر ۱۵ امتیاز و سقوط به یک دسته پایین تر تهدید کرد.

باشگاه شهرداری بندرعباس ۴ پرونده شکایت ثبت شده به نام های والتر، سرجیو، پائولید و کارلوس در فیفا دارد.

بر همین اساس فیفا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال و باشگاه شهرداری بندرعباس اعلام کرده که این باشگاه ار تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) ۳۰ روز فرصت دارد تا نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدامات لازم را انجام دهد.

طبق اعلام فیفا در صورتی که باشگاه شهرداری بندرعباس ظرف مدت ۳۰ روز ، اقدام به پرداخت مبالغ و نیز جرایم مندرج در رای ننماید، فدراسیون فوتبال موظف است بدون نیاز به رای یا نامه بعدی فیفا، ۱۵ امتیاز از این باشگاه کسر کند و در صورتی که این باشگاه حتی پس از کسر امتیاز نیز اقدام به پرداخت بدهی ننماید، با درخواست محکوم له، این تیم به یک دسته پایین تر سقوط خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرعباس در واکنش به نامه تهدید آمیز فیفا گفت: این پرونده ها مربوط به مطالبات کادرفنی آرژانتینی تیم شهرداری در سال ۸۹ است.

محمدمهدی جهانبخش با اشاره به اینکه از زمان حضورم در سمت مدیرعاملی این باشگاه با گرفتن وکیل به دنبال مختومه کردن این پرونده ها بودیم، افزود: پس از رایزنی‌ها و توافقات صورت گرفته قرار شد مطالبات باقیمانده در شش قسط و تا پایان مردادماه سال جاری(۹۷) پرداخت شود.

وی گفت: پنج قسط از بدهی ها بدون هیچ مشکلی پرداخت شد و تنها در پرداخت قسط آخر به دلیل نوسانات ارزی با مشکل مواجه شدیم.

جهانبخش با اشاره به مهلت ۳۰ روزه فیفا، گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته و افت قیمت دلار طی روزهای گذشته در تلاشیم تا قسط باقیمانده را در مهلت تعیین‌ شده از سوی فیفا پرداخت کنیم و مشکلی از این بابت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس را تهدید نمی‌کند.

اضافه می شود که مسئولان باشگاه شهرداری بندرعباس میزان بدهی باقی مانده  خود را اعلام نکرده اند.تیم شهرداری بندرعباس امسال در رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور حضور دارد.

این تیم تا پایان هفته پنجم با کسب ۷ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/ب

مهلت ۳۰ روزه فیفا به باشگاه شهرداری بندرعباس برای پرداخت کردن مطالبات کادرفنی سابق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.