مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : آینده در انتظار دانشجویان است اگر بدانند چگونه تلاش کنند .

به گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام افشار مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در همایش دانشجویان جدیدالورود گفت : آینده در انتظار شما دانشجویان است اگر بدانید چگونه تلاش کنید .

وی گفت : استعدادهای خود را بشناسید و روی آنها سرمایه گذاری کنید تا ان شاءالله به نتیجه مطلوب دست یافته و بیش از پیش افتخار دانشگاه شوید .

خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : همه دانشجویان با مولفه مهمی به نام هوش وارد دانشگاه میشوند ؛ اما چنانچه بخواهند در رشته ی خود سرآمد شوند علاوه بر این مولفه به دو مولفه استمرار و تلاش نیز نیاز دارند .

وی گفت : با توجه به اینکه دانشجویان جدیدالورود باید سالهای طولانی به تحصیل بپردازند، نقش استمرار و تلاش میتواند گذشتن این سال ها را با تمام وجود برای آنها ارزشمند کند .

خزایی افزود : به شما دانشجویان توصیه میکنم برای رسیدن به خوشبختی گام بردارید و در کنار تحصیل ، درس و مهارت های زندگی را نیز بیاموزید و برای دستیابی به این مهم سعی کنید ارتباط خوبی با دفاتر مشاوره دانشگاه داشته باشید .

وی افزود : تهدیدهای مختلفی در جامعه وجود دارد؛ این تهدیدها را بشناسید و زندگی تان را به بهترین شیوه بگذرانید .

 

 

انتهای پیام/د

همه دانشجویان به دو مولفه استمرار و تلاش نیاز دارند

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.