هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: کیفیت زمین تمرینی تیم ملی فوتبال امید خوب و ایده آل نیست.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مهدی‌خانی، هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران در حاشیه تمرین امروز ( چهارشنبه ) تیم امید در جمع خبرنگاران بیان کرد: دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال امید برای حضور در بازی های مقدماتی المپیک آغاز شده و همه بازیکنان و لژیونر ها حضور دارند و همانطور که مشاهده می کنید، کیفیت زمین خوب و ایده آل نیست اما همین که بازیکنان دور یکدیگر جمع شده اند، نکته مثبتی است و امیدوارم به هماهنگی های بهتری برسیم و در فیفا دی های بعدی بازی های دوستانه ای برگزار کنیم و آماده رقابت های مقدماتی المپیک شویم.

او افزود: در ماه‌های اخیر در اردو تیم ملی حاضر شدیم و با اینکه سن و سال کمتری داشتیم به مسابقات جاکارتا رفتیم که توانستیم تجربه خوبی بدست بیاوریم و امیدوار هستیم که طلسم نرفتن به المپیک را بشکنیم. کمبود امکانات همیشه وجود داشته و موضوع جدیدی نیست اما همه ما تلاش می‌کنیم و امیدوار هستیم تا شرایط بهتر شود و بتوانیم به المپیک صعود کنیم. باید بازی های تدارکاتی بهتری برگزار کنیم تا تجربه بدست بیاوریم و با کادرفنی خوبی که داریم، آماده می شویم تا طلسم نرفتن به المپیک را قطع کنیم.

مهدی خانی در پایان گفت: خدارا شکر و خوشبختانه در پدیده مشهد تیم و کادر فنی خوب و یکدستی داریم و البته مشکلاتی وجود دارد که مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا مشکلات مالی برطرف شود. قبل از بازی با فولاد پرداختی به ما انجام شد اما ما از سال گذشته و امسال طلبکار هستیم  اما مدیران تلاش می‌کنند تا مشکلات را حل کنند و حیف است که پدیده دچار مشکل شود، چرا که در لیگ برتر و جام حذفی نتایج خوبی گرفتیم و امیدواریم که شرایط بهتر شود.


بیشتر بخوانید:

کرانچار: اردوی تیم ملی امید هدفم را تامین کرد

استیلی: بازی دوستانه با تیم های آسیای میانه برگزار می کنیم

شاهرودی: برای صعود به المپیک نباید دغدغه زمین تمرین داشته باشیم


انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران درباره شرایط اردو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار