معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی تهران با بیان اینکه سود هماهنگی پلیس و شهرداری را مردم می‌برند، گفت: اگر این دو نهاد هماهنگ نباشند، مردم ضرر خواهند کرد.

خبرنگار: کاظمی‌/سود هماهنگی پلیس و شهرداری را شهروندان می‌برندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مراد مرادی معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی تهران بزرگ عصر امروز با حضور در مراسمی که به همت شهرداری تهران در تالار ایوان شمس برگزار شد،ضمن تبریک هفته ناجا‌ اظهار کرد: امیدوارم این جلسه فتح بابی‌ برای تعاملات بیشتر در حوزه مدیریت شهری باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس و شهرداری دو سازمان متولی در حوزه مدیریت شهری هستند، گفت: اگر این دو با هم هماهنگ باشند، مردم سود می‌برند و اگر ناهماهنگ‌ باشند، شهروندان ضرر می‌بینند.

وی با بیان اینکه این دو نهاد دو وجه مشترک دارند، افزود: هر دوی آن‌ها احساس مسئولیت و دغدغه‌ رفع مشکلات حوزه شهری را دارند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه این دو نهاد دو رکن اساسی در مدیریت شهری هستند، تصریح کرد: پلیس به عنوان متولی اصلی نظم و امنیت در جامعه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است و سازمان‌های دولتی و غیردولتی‌ در سایر مشارکت‌های اجتماعی باید به کمک پلیس بیایند، گفت: از زمان انتصاب سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ یکی از راهبردها‌ تعامل  با حوزه شهری بوده است.

وی با بیان اینکه از قدیم شهرداری بلدیه و پلیس شهربانی‌ نامیده می‌شد، افزود: این دو سازمان همواره همزاد هم بوده‌اند.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: دو سال پیش در برخی از مناطق راهور‌ متوجه شدیم که میزان تصادفات کاهش چشم‌گیری داشته و وقتی علت را جویا شدیم دریافتیم که به خاطر هماهنگی بالا با شهرداری آن منطقه بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در بحث فتنه دراویش 5 دقیقه بعد از عملیات پلیس، مجموعه خدمات شهری به سرعت وارد شد و با پاکسازی‌ خیابان گلستان آن را در اختیار شهروندان قرار دادند.

سرهنگ مرادی گفت: با تدبیری که فرماندهی ناجا‌ داشت به نقطه‌ای رسیدیم که این دو سازمان اگر با هم هماهنگ‌ باشند، سود آن را شهروندان خواهند برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار