آغاز طرح گفتگو محور «ساعت جوانی»

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آغاز طرح گفتگو محور «ساعت جوانی» در این اداره کل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : در طرح گفتگو محور «ساعت جوانی» بصورت سه روز در هفته پای صحبت‌های جوانان و اعضای سازمان‌های مردم نهاد استان خواهیم نشست تا با درک عمیق‌تر از نیاز‌های جوانان برنامه‌های عملیاتی در راستای توجه بیشتر به این قشر فعال و پویا ترسیم نمائیم.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت استفاده از دیدگاه‌ها و راهکار‌های مطرح شده توسط جوانان استان گفت: مطالب و موارد مطرح شده در این نشست، برای طرح در ستاد ساماندهی امور جوانان جمع بندی خواهند شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه توجه به مسائل و مشکلات جوانان را جزو سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان دانست و افزود: در تلاش هستیم با تشویق و ترغیب جوانان نسبت به مشارکت بیشتر در فعالیت‌های اجتماعی از طریق سازمان‌های مردم نهاد، از استعداد و ظرفیت آنان در جهت رفع مسائل و مشکلات استان استفاده نماییم.
رحیمی «ساعت جوانی» را اقدامی عملی در راستای ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری در جوانان ذکر کرد و افزود:بنا داریم این گفتگو‌ها را با حضور دیگر مدیران و مسئولین استانی ذیربط که به نوعی با جوانان و مسائل اجتماعی ارتباط دارند برگزار نمائیم .
 
 
انتهای پیام/د

درک عمیق‌تر از نیاز‌های جوانان با ترسیم برنامه‌های عملیاتی در راستای توجه بیشتر به این قشر فعال

 
برچسب ها: اخبارفرهنگی ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.