دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان از دستگیری آخرین متهم پرونده ایرانشهر خبر داد.

آخرین متهم پرونده ایرانشهر لحظاتی قبل دستگیر شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان از دستگیری آخرین متهم پرونده ایرانشهر خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: متهم (الف. ب) با همکاری پلیس اطلاعات و دادستانی چابهار لحظاتی پیش در شهرستان چابهار دستگیر شدحجت الاسلام موحدی راد در ادامه پیگیری پرونده آدم ربایی منجر به تجاوز به عنف بانوان ایرانشهری در ماه رمضان سال جاری که تاکنون ۳ نفر از متهمین اصلی پرونده با کار فنی پاوا دستگیر شده بودند تلاش برای دستگیری فرد دیگر ادامه داشت.

با اقدامات گسترده اطلاعاتی و فنی چندماهه محل فرار و تردد آخرین متهم متواری با هویت "الف. ب" در استان‌های همجوار تحت رصد و چتراطلاعاتی قرارگرفت که علیرغم استفاده از چندهویت جعلی نهایتاً در یوم جاری به محض مراجعت به شهرستان چابهار و استقرار در مکان امن، به لطف خدا با هدایت فنی مرکزشاهدپاوا سیستان وبلوچستان توسط تیم‌های عملیاتی پاوا چابهار محل اختفاء سوژه شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: دادستان ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.