مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:بها دادن به موضوع تعاون و حمایت کلان و همه جانبه از تعاونی های موجود در کنار گسترش تعاونی ها به عنوان بنگاه های اقتصادی و اشتغالزای زودبازده می تواند در رفع مشکلات و موانع پیش رو بسیار موثر باشد .

بها دادن به موضوع تعاون در رفع مشکلات اقتصادی جامعه موثر استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛اعضای اتاق تعاون استان با حضور در رسانه استانی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان  در این دیدار با بیان اینکه تعاون بستر تحقق توامان توسعه اقتصادی و عدالت اجتماعی است که ریشه در آموزه های اسلامی و بومی آحاد جامعه دارد، گفت: مبحث تعاون و همكاری و ديگرياری به عنوان اصلی مهم برای بهبود امور، كاهش محدوديت ها و مشكلات همواره به صورت های مختلف مورد تأكيد قرار گرفته است.


لطیفی افزود: امروز مشکلات فراوانی در حوزه اقتصاد و اشتغال در کشور وجود دارد و به قطع یقین بها دادن به موضوع تعاون و حمایت کلان و همه جانبه از تعاونی های موجود در کنار گسترش تعاونی ها به عنوان بنگاه های اقتصادی و اشتغالزای زودبازده می تواند در رفع مشکلات و موانع پیش رو بسیار موثر باشد .


مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان گفت: ترویج فرهنگ تعاون و بررسی آثار و نتايج آن همواره در برنامه سازی شبکه اشراق مدنظر بوده و هست.


رییس اتاق تعاون استان هم در این دیدار گفت: بخش تعاون در قانون هاي مصوب نظام جمهوری اسلامی ايران، به ويژه قانون اساسي جايگاه ويژه ای دارد و امروزه تقريباً غالب كشورهای جهان با موضوع تعاون مرتبط بوده و در پی گسترش و تقويت اين بخش اقتصادی هستند.


 نصیری افزود: امروزه کارآمدی شیوه اقتصاد تعاونی در اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که سهم به سزایی در اقتصاد ملی این کشورها دارد توانمندی ها، ظرفیت ها و مزیت های بالفعل و بالقوه تعاونی ها در حوزه های مختلف زمینه های جذابی را برای اقشار جوان و تحصیلکرده و مستعد که شاید به تنهایی و بدون حمایت های دولتی از امکانات لازم مالی بهره مند نباشند .


وی گفت: اتاق تعاون خود را متولی سازماندهی و ساماندهی هدفمند اقشار مختلف مردم در جهت ورود به عرصه های مختلف اقتصادی که دارای مزیت های نسبی متناسب با امکانات و مواهب فراوان کشور در کنار سرمایه های بزرگ اجتماعی برخوردارند، می داند.

وی در پایان از همراهی رسانه استانی با اتاق تعاون استان و توجه ویژه به این حوزه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

دیدار اعضای اتاق تعاون استان با حضور در رسانه استانی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.