رییس هیات بوکس نیروهای مسلح استان کرمانشاه از راه اندازی رشته پر طرفدار بوکس در نیروهای مسلح خبر داد.

بزرگی   رییس هیات بوکس نیروهای مسلح استان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: با رایزنی هایی که  با تهران صورت گرفته است و حضور قهرمانان ارزشمند در استان کرمنشاه  امسال با صلاحدید  فدراسیون این رشته در استان کرمانشاه افتتاح شد.

وی  با اشاره به اهمیت راه اندازی این رشته در نیروهای مسلح  گفت: نیروهای مسلح به دلیل  اینکه  وظیفه  دفاع از این  مرز  و بوم را دارند   باید از آمادگی جشمانی بالایی بر خوردار باشند.

بزرگی گت: دفاع شخصی و  در گیری های تن به تن در  کار نیروهای مسلح  امری اجتناب ناپذیر است و  راه اندازی این رشته  جز نیازمندی ها است.

رییس هیات بوکس نیروهای مسلح استان کرمانشاه  گفت:13  مهرماه مسابقات بوکس ناجا  در بندر انزلی برگزار شد اما به دلیل اینکه  این رشته در استن تازه راه اندازی شده بود  نتوانستیم  نفرات استان کرمانشاه را به این مسابقات اعزام کنینم.

وی بیان کرد: سعی می کنیم در  مسابقات آینده  این رشته  تیمی استان کرمانشاه نیز حضور داشته باشد و هم چنین سال آینده   مسابقات جهانی نیروهای  نظامی را در پیش داریم.

بزرگی گفت:  این یک رشته نوپا در استان کرمانشاه است  نیازمند حمایت مسئولین هستیم تا بتوانیم در مسابقات نتایج درخشانی  کسب کنیم.

 

انتهای پیام/ز

 برگزاری مسابقات قهرمانی کشور  بوکس ناجا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.