معاون فرهنگی و تبلیغی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشورگفت: برنامه ریزی دشمن بیشتر بر روی خانواده و قشر بانوان متمرکز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ معصومه ظهیری معاون فرهنگی و تبلیغی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور امروز در همایش طلیعه حضور ویژه طلاب ورودی جدید درمدارس علمیه خواهران استان گلستان در گرگان، گفت: طلبه باید اهل درک باشد و برایش موضوعات مختلف از جمله جبهه مقاومت و مردم مظلوم یمن و عراق مهم باشد.

وی همچنین با اشاره به این که برنامه ریزی دشمن بیشتر بر روی خانواده و قشر بانوان متمرکز است، گفت: به همین دلیل تاکید داریم که بانوان طلبه باید در جامعه حضور پررنگ داشته و نقشه‌های دشمن را برای آگاهی دادن به جامعه رصد کنند.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان و نماینده، ولی فقیه در گلستان نیز در این آیین گفت: حوزه علمیه در تربیت طلبه عالم و دلسوز برای راهنمایی جامعه جایگاه خطیری دارد.

وی ادامه داد: تحصیل در حوزه علمیه به تنهایی به درد نمی‌خورد بلکه باید تحصیل همراه با تهذیب باشد تا جامعه بیشتر از این ظرفیت بهره ببرند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی از طلبه‌های جدید درخواست کرد: از فرصتی که برای آن‌ها فراهم شده برای افزایش علم خود نهایت بهره را ببرند تا برای نسل آینده مفید باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان نیز با ارایه گزارشی از وضعیت مدارس علمیه خواهران استان، گفت: امسال ۲۵۰ نفر طلبه در مدارس علمیه استان جذب شده اند.

سیده نفیسه حسینی واعظ افزود: به جز پذیرش این تعداد طلبه جدید، یک هزار و ۵۰۰ طلبه در مدارس علمیه استان، زیر نظر بیش از ۲۰۰ استاد دانش آموخته حوزه‌های علمیه، مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/م
 

صحبت های معاون حوزه علمیه خواهران کشور در گرگان

برچسب ها: سخن بزرگان ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.