فرماندار شهرستان نمین گفت: نمین تنهاترین شهرستان استان اردبیل بوده که برای ایجاد شبکه فاضلاب شهری ردیف بودجه ملی ندارد و تا زمانی که بخش خصوصی به این موضوع ورود نکند، مشکلات فاضلاب شهری همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عاطف ناصری از تحقق وعده ایجاد شغل در شهرستان نمین خبر داد و اظهار کرد: سهم اشتغال‌زایی مناسبی را در نمین شاهد هستیم.

وی افزود: از 20 هزار شغل وعده داده شده مربوط به کل استان اردبیل سهم اشتغال‌زایی شهرستان نمین 971 نفر بوده که با تلاش‌های انجام یافته توانستیم در نیمه اول سال هزار و 270 شغل را برای جوانان ایجاد نمائیم.

فرماندار شهرستان نمین با اشاره به این که صحت این آمار از طریق بیمه تامین اجتماعی قابل پیگیری است، بیان کرد: این آمار شامل شغل‌های ایجاد شده در شهرک صنعتی 2، حوزه صنایع دستی و گیاهان دارویی نیست که با افزودن آن‌ها این آمار به مراتب بیشتر از این تعداد خواهد بود.

ناصری به تکمیل فرهنگ‌سرای نمین اشاره کرد و گفت: خوشبختانه پیمانکار پروژه با جدیت کارهای عملیات عمرانی پروژه را پیگیری می‌کند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان به مطالبه اصلی مردم شهرستان نمین در ارتباط با ایجاد شبکه فاضلاب شهری نمین اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه نمین تنهاترین شهرستانی است که جهت ایجاد شبکه فاضلاب شهری ردیف بودجه ملی ندارد و تا زمانی که بخش خصوصی به این موضوع ورود نکند، مشکلات فاضلاب شهری نمین نیز ادامه خواهد داشت.

ناصری همچنین به شروع عملیات احداث سد عنبران نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه پس از حدود ۱۰ سال راکدی از ماه‌های گذشته آغاز شده است که امروز پیشرفت فیزیکی ۲۴ درصدی آن را شاهد هستیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.